Noir Skrivet oktober 6, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2005 gillar Gundam seed best, eller gundam 08th ms team, svårt att avgöra^^ gundam seed destiny är ju också bra, men blev lite förvirrad i storyn,och jag gillade inte shinn^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 11, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 Har nu börjat se på Gundam Seed och jag måste säga att den var riktigt bra, har iofs bara sett första avsnittet hittills men det jag såg gillade jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 tack till alla som vågar testa den nya drogen som kallas Gundam seed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet oktober 11, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 haha det borde stå något sånt här på askarna : VARNING! DEN ANIME ÄR BEROENDE FRAMKALLANDE OCH KAN SKAPA OTAKU BETENDE. XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 Obs! är inte testat på barn under 25... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet oktober 11, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 haha Ni har rätt =) GS är faktist en sån anime som man blir fastnar för när man börjar se den.. kansek inte alla tycker det men iaf doim flesta som jag vet som inte gilalr Mecha osv älskar GS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 11, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 Haha ^^ Och musiken var ju underbar den me! *nynnar på Invoke* :3 Vill ha mer GS.. MER!! *beroende* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet oktober 12, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2005 Hehe Välkommen in i gänget ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 12, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2005 Sankyuu ^^ Jag har en känsla av att jag kommer stormtrivas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 AH, hade just den perfekta lördag kvällen. Fattar inte hur folk kan gå ut och supa när man kan sitta och käka popcorn, dricka läsk och se om slutet på Gundam SEED destiny :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 haha ja du, bra fråga... själv så kollar på gundam seed dvderna igen är nog ja kan inte räkna hur många gånger man har sett denna serie alltså =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 Alla som äger alla SEED DVD:erna räck upp en hand! *Räcker up en hand. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 *vill räcka upp en hand* :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet oktober 30, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2005 *räcker upp 2 händer och vifta* jag invänta destiny dvd:erna nu hoppas dom kommer på R1 snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet oktober 30, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2005 hmm tror dom börjar dycka upp snart... Dök nte första dven av GS upp typ till julen ? Räcker upp händer så lågnt det går =) JAg funtar cokså på att göra en AMV om gs kan nån rekomendera nåt bra program som mankan använda som är rätt simpelt att använda för nybörjare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet oktober 31, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 Om du har XP kan du alltid använda Windows Movie maker, buggigt som bara fan men relativt enkelt att använda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basara Skrivet oktober 31, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 Tycker tydligen inte jag, det händer mest i varje avsnitt känns det som. Det är väl så att skaparen/skaparna ville göra en karaktär som visar medkänsla men det blev lite mycket . Varje avsnitt? Jag måste ha missat den versionen av Gundam Seed. När gråter Kira? Då någon nära till honom dör eller då han gör en handling han inte vill. Eller pågrund av minnen. låter som vilken annan normal människa som helst för mig. Då är ju för fasiken Shinn värre med sitt gnällande, det får man göra i varje avsnitt, eller uttjattade linjer, jag kommer beskydda dig etc etc. Eller Heero är också väldigt jobbig: Varför kan jag inte döda henne? eller Jag ska döda dig. Säger han upprepade ggr. Är det lika irriterande? Efter att ha sett Char´s Counterattack så upptäckte jag hur mycket som var likt Gundam Seed. Efter att ha sett korta klimptar av några andra filmer som baseras på första serien med Amano Ray & CO så ser jag att de blandar rätt friskt mellan serierna. Så att Seed är en remake på Gundam är sant, på vissa punkter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 De som whinar mest i GS och GSD är Athrun och Shinn... heero är cool han är absolut inte jobbig, det är han och Duo som gör GW värt att titta på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet oktober 31, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 De som whinar mest i GS och GSD är Athrun och Shinn... heero är cool han är absolut inte jobbig, det är han och Duo som gör GW värt att titta på ehhh kira gnäller ju som en barn rumpa i hela första halvan av gundam seed haha :) .. fram tills efter kira och athruns strid ..efter det har kira slutat gnälla typ ..annars lipar han ju hela tiden och är allmänt barnrumpa ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 hädelse, sen tycker jag; visst han gnäller men han har en bra narturlig orsak att gnälla inte som Shinn och Athrun som mest verka gnälla för att ingen annan gör det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basara Skrivet oktober 31, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 ehhh kira gnäller ju som en barn rumpa i hela första halvan av gundam seed haha :) .. fram tills efter kira och athruns strid ..efter det har kira slutat gnälla typ ..annars lipar han ju hela tiden och är allmänt barnrumpa ;) När gråter Kira? Eller gnäller? Jag kan dra mig till minnes 5 scener när han gnäller/gråter. 5 scener på 51 avsnitt. Hela första halvan? Vad gnäller han om? Jag vet vad gnällande är för något och Kira gnäller inte ens. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 han gråter nång gång där i öknen tillsammans med fray osså, om jag inte mins helt fel... sen tror jag Basaras gnäll och dinskuggas gnäll ät olika sorters, då det verkar som om Basara tänker på att han gråter, och Dinskugga tänker på att han klagar på hur jävligt livet är för honom (lr nåt sånt). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet oktober 31, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 denna diskution har vi redan haft.. och kira gråter bara 3 ggr i gs gnäller och tjatar gör han inte så mycket han är bara lite små deppig har undrar hela tiden varför han slåss osv och om det är rätt att han slåss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet oktober 31, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 okay lipar är kanske fel ord .. men hela första halvan gnäller han om allting tycker jag och han är ju värsta depp killen .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet november 3, 2005 Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 sitter och lyssna på Gundam Seed Destiny - Complete Best Soundtrack nu :) bara massa bra låtar ! skit nice . sen äger man ju GS - Complete best soundtrack som man fick med R1 utgåvan av GS dvd boxen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg