Hoppa till innehåll
Anime.se

Gundam

Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

• Svar 965
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

• 3 weeks later...

hmm tror dom börjar dycka upp snart... Dök nte första dven av GS upp typ till julen ? Räcker upp händer så lågnt det går =) JAg funtar cokså på att göra en AMV om gs kan nån rekomendera nåt bra program som mankan använda som är rätt simpelt att använda för nybörjare?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker tydligen inte jag, det händer mest i varje avsnitt känns det som. Det är väl så att skaparen/skaparna ville göra en karaktär som visar medkänsla men det blev lite mycket .

Varje avsnitt?

Jag måste ha missat den versionen av Gundam Seed. När gråter Kira?

Då någon nära till honom dör eller då han gör en handling han inte vill.

Eller pågrund av minnen.

låter som vilken annan normal människa som helst för mig. Då är ju för fasiken Shinn värre med sitt gnällande, det får man göra i varje avsnitt, eller uttjattade linjer, jag kommer beskydda dig etc etc.

Eller Heero är också väldigt jobbig: Varför kan jag inte döda henne? eller Jag ska döda dig. Säger han upprepade ggr. Är det lika irriterande?

Efter att ha sett Char´s Counterattack så upptäckte jag hur mycket som var likt Gundam Seed. Efter att ha sett korta klimptar av några andra filmer som baseras på första serien med Amano Ray & CO så ser jag att de blandar rätt friskt mellan serierna.

Så att Seed är en remake på Gundam är sant, på vissa punkter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De som whinar mest i GS och GSD är Athrun och Shinn...

heero är cool han är absolut inte jobbig, det är han och Duo som gör GW värt att titta på

ehhh kira gnäller ju som en barn rumpa i hela första halvan av gundam seed haha :) .. fram tills efter kira och athruns strid ..efter det har kira slutat gnälla typ ..annars lipar han ju hela tiden och är allmänt barnrumpa ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ehhh kira gnäller ju som en barn rumpa i hela första halvan av gundam seed haha :) .. fram tills efter kira och athruns strid ..efter det har kira slutat gnälla typ ..annars lipar han ju hela tiden och är allmänt barnrumpa ;)

När gråter Kira? Eller gnäller?

Jag kan dra mig till minnes 5 scener när han gnäller/gråter. 5 scener på 51 avsnitt.

Hela första halvan? Vad gnäller han om? Jag vet vad gnällande är för något och Kira gnäller inte ens.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

han gråter nång gång där i öknen tillsammans med fray osså, om jag inte mins helt fel...

sen tror jag Basaras gnäll och dinskuggas gnäll ät olika sorters, då det verkar som om Basara tänker på att han gråter, och Dinskugga tänker på att han klagar på hur jävligt livet är för honom (lr nåt sånt).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

denna diskution har vi redan haft.. och kira gråter bara 3 ggr i gs gnäller och tjatar gör han inte så mycket han är bara lite små deppig har undrar hela tiden varför han slåss osv och om det är rätt att han slåss

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

• Skapa nytt...