Hoppa till innehåll
Anime.se

Brist på inspiration?


Herid Fel
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag vet inte riktigt om denna tråden är befogad men är det bara jag somm upplever det som om forumet är... tunnt? Jag vet inte hur man skall förklara det annat än att inlägg som kommer är antingen ointressanta för de flesta eller bara en omtagning av ett redan uttjatat ämne? Som om vi börjar ha brist på inspiration och kreativitet för att diskutera längre. Forumet har fått massvis av medlemmar. Men inläggen verkar.. Som sagt, tjatiga. Är det så att forumet håller på att dö ut eller är det bara en svacka? Jag har hört att södra sveriga har lov och då kanske man inte hänger här så mycket, medans vi norrlänningar har lov nästa vecka.

 

Ursäkta mig om jag har fel, men forumet ter sig väldigt tråkigt nu de senaste dagarna i mina ögon...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan inte annat än hålla med. det händer väldigt lite av vikt på forumet just nu. men det är ju ett väldigt ungt forum också, det kommer säkerligen bli bättre. tills dess får vi försöka skapa intressanta trådar så att vi inte tröttnar helt på forumet, vilket ju vore synd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller med om att det är lite tunt, men det är nog en liten svacka.

Jag menar, det brukar faktiskt se ut så här när det inte finns så mkt att snacka om, och då kommer dessa jätte "suck-trådarna".

 

Det kommer nog gå i vågor :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jösses ~_~ forumet har ju precis tagit fart...

kan inte säga att den här tråden var så mycket bättre,

och kan ej heller säga att den gjorde någon nytta.

 

Vad är meningen med livet? (42)

 

Nej, det är ingen mening med denna tråd. Skulle bara kolla upp om det var bara jag som ansåg det slött. Och ibland kan en sådan tråd få tempot att resa sig lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kommer nog att ta ett tag innan forumet börjar tjocka på sig med bättre inlägg, det har "precis" öppnats och jag tror att det bara behöver hitta sig själv och rätt målgrupp innan det kan bli lite seriösare eller intressantare inlägg, samt att det blir en bas av användare som styr det åt "rätt" håll så att säjja, det är vad jag tror iaf. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker det fungerar ungefär på samma sätt här som på alla andra animeforum, irckanaler och dyligt som jag haft kontakt med. Sällan några direkt djupgående diskussioner om serier eller filmer.

Därför håller jag med till Svenska PCGamer forumet :) Finns en anime tråd, 350 sidor eller nåt och det är väldigt djupa diskutioner :P Fast det är ju ett spel forum men många ser på anime och där inne har man många roliga och intressanta diskutioner :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att forumet fungerar jätte bra! Även om det kunde flyta på lite bättre, och lite mera seriösa och nödvändiga trådar kanske!

 

Vi har vårt påsklov vecka 16...(småland) ^^

Mitt påsklov börjar idag :P Sista skoldagen ^__^

 

Hmm mjo, det finns ju typ 3 Naruto trådar i anime sektionen :P Lite overkill.. Räcker med en liksom :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...