Hoppa till innehåll
Anime.se

Hentai...!


Hero
 Share

Rekommenderade inlägg

Denna tråd är en fortsättning på tråden "Vad tycker ni om hentai", tyckte nämligen att detta svar förtjänade att bli en helt egen tråd för vidare disskutioner!!

 

Jag hatar hentai!! Tycker att det är en förnedring till anime kulturen!!

 

Lustigt nog så fick jag en ny anime igår till datorn (som var ner laddad från internet), som jag trodde var en "anime"....lite senare visade det sig att det inte alls var någon anime, utan en hentai. :(

 

Man blev lite misstänksam i början när man såg en tjej ducha, och man såg bara inte lite, man såg typ hela kroppen med alla detaljer.

(Tänkte att det kanske bara var lite helt vanlig "ecchi", som ofta förekommer i anime)

 

Annars så handlar serien om det gammla vanliga, kampen mella gott och ont....coola slaktkrig och fighter mellan muterade monster och erfarna hjältar, prinsar och prinsessor....ja ni fattar!!

 

Vändpunkten kom när killen det handlar om började våldta en tjej nere i en fängelshåla, blev bara lite chockad!!

Men jag blev väldigt besviken, eftersom att handlingen var så jädrans bra, och så var det en satans hentai serie! :(

 

Tycker ni att det är okej med sånna här serier? Själv vet jag faktiskt inte!

Skulle gärna vilja veta hur serien slutar, den var faktiskt rätt så bra....dock inte hentai biten!! *alvarlig*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 164
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Du hatar Porr säger du. Men ändå så när det är dags....? ? ?... så har 80-85% av killars erfarenhet kommit från Porrfilmer :rolleyes: medans de flesta tjejer får sin erfarenhet från tidningar, prat med andra tjejer m.m.

 

Och sen "Hero" serien du pratade om där, tror jag faktiskt provade spelet för nått år sedan. Vet inte om man skall skriva de här, då lär alla börja tokleta efter det. Det var en pervo häst, och 2 grisar med.. ojojoj :rolleyes:

 

Och eftersom Hentai är animerat så tror jag de drar ut på gränser eftersom de kan. Det är ju inte så lätt att ha gris monster, tentakel monster i verkliga livet. Jag tror det är därför många hentai filmer är på bisarra.

 

Men det finns ju en del som det är softhentai i också, någon var rätt lik Kimi Ga Nozomu Eien. Jag hade inte klagat om de lade ner mera tid på storyn men det var väl inte meningen. Är hentai rent och inte alltför mycket mysko, inga monster och annat skumt eller förnedrande så är det ju rätt ok. Eftersom det är animerat så är det ingen stackas tjej som behöver sälja ut sig till en p-rulle. Men någon måste ju göra rösterna, men jag skulle tro att de skrattar en del vid inspelningen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kort fråga: Räknas hentai som en genre i sig(dvs som action/romans osv), eller är det ett eget media(dvs som anime, film, osv)? Dum fråga kanske, men se det mer som att jag villse hur ni tänker.

 

Hentai är bara en genre av anime. Skulle vara konstigt om det var ett eget media. :)

 

/edit

 

Eller.. Undergenre, kanske man kan säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo visst, du har helt rätt i det du säger MackanRoyan!! ^^

 

Självklart så finns det många olika sorters anime, och jag tycker absolut inte att det är något fel med sex, men isf ska det komma ifrån hjärtat....serien jag snackade om var redigt brutal, där spännde dom fast tjejer i handbojor och rep, medans dom blev våldtagna av muterade människogrisar typ, sedan fanns där en människohäst, han hade typ en människokropp med ett hästhuvud som hade värsta fula "gnägget" under sexscenerna....ja serien var faktiskt så ful att man skrattade nästan hela tiden.

 

Dessutom så skrek tjejerna hela tiden att dom ville att "killarna" skulle sluta, men tror du att dom gjorde det..?....nej knappast, dom bara fortsatte!!

 

mmm... det är möjligt att det kan vara det spelet som du har spelat....fast vad jag hade var ju visserligen en anime(hentai)!

 

Om man ska göra en "porr film", så ska den bli bra, och den ska vara helt riktad mot kärlek, inte rent sex! Tycker också att det borde vara förbjudet med porr filmer där dom våldtar tjejer....jag menar, snacka om att det kan ge en fel intryck!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

första porrfilmen såg när jag var 11: en tjej med röda högklackade skor som blev påsatt av en fet kines i en soffa :P men det har aldrig avskräckt mig från porr eller henati. Jag menar... porr är värre än hentai, för hentai är ju BARA tecknade figurer... vad är så fel med det? det är ju inte verkligt (som om porr skulle vara det :P)

 

jag har fått nog av alla hentai trådar.

hentai finns och det finns inget man kan göra åt det,

var bara glad att det inte finns så mycket hentai i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Exakt som Patroil sade, Hentai finns och man kan inte göra något åt det. Dock så skrev någon( tror det var McRoyan) att de flesta pojkar fått sina erfarenheter från p-rullar. Jag kan säga att detta icket är sannt. I det avseende att det är svårt att bara ta från en film.

 

Jag ogillar hentai, men det är så mycket bättre än porr eftersom det 'r animerat och från japan....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ogillar hentai, men det är så mycket bättre än porr eftersom det 'r animerat och från japan....

Också handlar ju hentai ofta om mycket mer än bara sex.

Det finns ju de serier som har engagerande och bra handling och inte bara våldtäkter och tentakler hit och dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ogillar hentai, men det är så mycket bättre än porr eftersom det 'r animerat och från japan....

Också handlar ju hentai ofta om mycket mer än bara sex.

Det finns ju de serier som har engagerande och bra handling och inte bara våldtäkter och tentakler hit och dit.

 

Mjo, till skillnad från "riktiga" porrfilmer, oftast helt utan handling.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ogillar hentai, men det är så mycket bättre än porr eftersom det 'r animerat och från japan....

Också handlar ju hentai ofta om mycket mer än bara sex.

Det finns ju de serier som har engagerande och bra handling och inte bara våldtäkter och tentakler hit och dit.

 

Mjo, till skillnad från "riktiga" porrfilmer, oftast helt utan handling.

 

Helt klart: hentai > porr

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker inte att de e nån större fel på hentai... men att de ger fel bild på saker o ting tycker jag känns lite dumt o säga. Tror inte nån har fått för sig att man värkligen ska dra över nån stackars liten oskyldig flcika med 518 tentackler. Och jag kan fan inte komma på vad för serie du menar. Hadde det varit manga hadde jag sagt Berserk direkt. Men animen e ju inge så hentaiíg precis. I mangan finns det en PErvers häst ^^ samt så finns det ett spel. Men jag hänger inte riktigt med =/ fan jag måste se berserk igen.... och läsa mangan....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

finns så många typer av hentaier. Tentacle/rape osv är vidrigt, men det finns faktist hentaier med handling som kan vara jävligt roliga tex Space Ship Agga Ruter, den e skit skoj. Finns även drama/Romantik/hentai serier.. dom kan vara rätt bra tycker jag iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

true...so true.... Space ship bla bla e bra den ^^ Själv är jag inte så förtjust i deamon tentacel rape grejerna häller... Kul o dra på nån rulle med nån läskig demon som sätter på saker o ting mot deras vilja i komiskt syfte dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hentai hör till Anime Kulturen, så länge folk låter bli att, ja ni vet... till Hentai så är jag nöjd.

 

Om man håller på med sånt mot Hentai så anser jag att folk fått helt fel blick på vad det är.

 

Vad tror du dom som gör hentai gör medan? *blink, blink* Nej, jag bara sitter o svamlar, ska ta o lägga mig nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hentai hör till Anime Kulturen, så länge folk låter bli att, ja ni vet... till Hentai så är jag nöjd.

 

Om man håller på med sånt mot Hentai så anser jag att folk fått helt fel blick på vad det är.

 

 

ömm och vad skulle hentai vara om inte just porr?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jupp.. serien heter "World Worth" och jag håller oxå mad om att "tentacle/rape" är den värsta "hentai/porr" som finns!!

 

Jag menar, ta t.ex. andre avsnittet, en tjej blir våldtagen utav en gigantiskt, människopratande spindel, som först tänkte förlama henne med sin långa, slemiga och förgiftade tunga innan han käkade upp henne....men självklart så var han ju tvungen att komma in i hennes kropp för att förlama henne, gissa vart ifrån....sjukt säger jag!! :|

 

Och inte bara det, det verkade ju oxå som att spindeln även hade andra tankar i huvét....jag menar, han höll ju hela tiden på att säga typ:

 

- Do you like it!? Huh, do you like it!?

 

Snacka om att jag var ordentligt äcklad!!

Det enda som var bra med serien var som sagt alla action scener, hade hoppats på att dom kunde göra någon liknande "anime"!!

 

men men, så är det bara, det ät en hentai, och det finns inget man kan göra åt saken....tyvärr!! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...