Garaa Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Nån annan som tycker den e bra ? Eller e det bara jag :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 jag själv har inte sett den, men en vän till mig säger att den ska vara skitrolig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Jodå den är rolig, men ecchi skämten blir lite utdragna efter ett tag tycker jag. Blir lite less när kamera vinkeln tok zoomar på vissa ställen hela tiden. Det räcker någongång, men det blir utdraget när det händer hela tiden. Men gillar man sånt så blir det nog inte störande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Jag gillade den inte alls. Den var inte rolig, och hade ingen konsistens. Fast är inte så konstigt, vad kan man bygga upp på fem minuter... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
everski Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Jag gillade den inte alls.Den var inte rolig, och hade ingen konsistens. Fast är inte så konstigt, vad kan man bygga upp på fem minuter... :D Vad pratar du om? Golden Boy är ju 6x25 minuter.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Jag tycker att den var bra. :) fast så har jag min lilla mening i min signatur åxå. :) Hehe. Sure den zoomade in på vissa ställen osv men det var inte direkt en anime för barn, jag menar, den är VÄLDIGT när Hentai så... men helt klart bättre än dom flesta H Anime's jag har sett hittils. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Mjo, det har du rätt i. Ingen barn serie pricis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 [...] Golden Boy är ju 6x25 minuter..5min intro, 5min repriser av händelser som är "roliga", 5min riktigt innehåll (med handling och karaktärsutveckling och situationskomedi), 5min outro, 5min förhandstitt på nästa episod. +/- någon minut här och där ;) det beror på hur man ser det, hursomhelst så kommer jag inte att gilla den mer om du lyckats vända det till att den är längre än 5min. jag kände det som att det var 5min iaf, sen om det var det eller inte spelar ingen roll, det var deras upplägg som var dåligt, för andra animer kan vara lika långa och ändå ha mer innehålll... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zjgameru Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 Golden Boy var en ganska så skön serie som inte heller var alldeles för lång. Bara 6 episoder för att vara exakt. Den största favoritscenen är nog från första avsnittet då han kyssar toaletten! XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 Introt är 2 minuter har jag för mig, och dom börjar ju med en förhistoria till varje avsnitt, och jag kan inte minnas att dom visade något inför nästa avsnitt:/ Hah, bara sett den på engelska, nån som sett den på japanska?=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zjgameru Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 Jag har sett dem alla på japanska :) scenen då Kintaro försöker be om ursäkt i första episoden... skall jag vara ärlig? Jag tyckte den engelska versionen av den scenen var bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 Ja har sett den på Japanska. Den serien blev inte bättre för att jag såg den i orginal... Håller fullständigt med yidaki ang. denna serien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 mjo, skulle kunna tro det, det är nog den mest lyckade dubbningen jag sett, iaf en jag inte stört mig på, som exempelvis Sailor moon eller spirited away >:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 eller, ja man kunde ju störa sig på den här med vid tillfällen, men huvudpersonen var underbar med "oh baby" =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 tja man kan ju säga att han är en jävel på att cyckla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 Mycket rolig serie, hade inte gjort nåt om den var 6 eps längre :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 tja man kan ju säga att han är en jävel på att cyckla. Absolut:) Lustigt att han cyklade snabbare än en motorcykel. Oooh beeboo-baby, eller vad den hette. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garaa Skrivet april 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 tänkte dra den på Engelska... men tänkte (inte värt det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JIN Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 stfu! vaf*n piper ni om??,, läste inte alla inlägg men det låter som ni är 10 bast... o vadå Hentai??? pffft blir förbannad haha, Golden Boy är jue guld värd, jag o brorsan skrattade sönder oss när vi kollade på den, han är jue helt underbar. Håll er till Digimon o Sailor om ni tycker det är för mycket "inzoomningar" o "snuskigheter" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 Håll er till Digimon o Sailor om ni tycker det är för mycket "inzoomningar" o "snuskigheter" Jaha ? Blir man tänd på avklädda ritade anime brudar så blir säkert serien roligare. Tycker det är totalt onödigt med 20 zoomingar varje avsnitt, så jag kan tyvärr inte riktigt dela din uppfattning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JIN Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 jo jag är en av dom som gillar Hentai ;) men däremot blev jag inte upphetsad av Golden Boy (förutom när bruden i nåt av avsnitten hade kul me sin motorcykel) weee asså jag ser inte att denna serien har nåt me Hentai att göra... jag gillar när det är sex humor,,, den bästa scenen i Vandread t.e.x är när huvudpersonen (va han nu heter) träffar bruden (va hon nu heter) o dom ramlar eller nåt o hon ligger på honom eller vice versa o han håller på hennes bröst o är jätte fundersam,, mmm mjukt ;) om jag inte minns helt fel heller så är Love Hina lite sexig me isåfall... själv så tycker jag sånt är komedi. blir inte upphetsad av sånt, jaja jag tappar tråden nu,,, alla har rätt till sin åsikt ;) jag diggar golden boy, o tycker inte det är nåt som är för snuskigt i den ;) *puss på er* ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
conker Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 handlar mest om att han putsar toaleten XD XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Nån annan som tycker den e bra ? Eller e det bara jag :S Det var den första Animén som jag såg. Tycker att den är riktigt rolig. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Såg den första episoden idag, en riktig pärla om jag får säga det själv :I Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AIe Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Åhhh Golden Boy :P Fy satans vad jag skrattade åt den. Den är så sjukt rolig att det inte finns ord för det. Har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Skrattade så hårt att jag fick ont i magen och inte kunde sitta stilla i soffan och alla dessa tårar som kom var bara för mycket för mig^_^ Såg den Engelsk dubbad och det är verkligen en riktigt fullträff. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg