Hoppa till innehåll
Anime.se

Golden Boy


Garaa
 Share

Rekommenderade inlägg

Jodå den är rolig, men ecchi skämten blir lite utdragna efter ett tag tycker jag. Blir lite less när kamera vinkeln tok zoomar på vissa ställen hela tiden. Det räcker någongång, men det blir utdraget när det händer hela tiden. Men gillar man sånt så blir det nog inte störande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att den var bra. :) fast så har jag min lilla mening i min signatur åxå. :) Hehe.

 

Sure den zoomade in på vissa ställen osv men det var inte direkt en anime för barn, jag menar, den är VÄLDIGT när Hentai så... men helt klart bättre än dom flesta H Anime's jag har sett hittils.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[...] Golden Boy är ju 6x25 minuter..
5min intro, 5min repriser av händelser som är "roliga", 5min riktigt innehåll (med handling och karaktärsutveckling och situationskomedi), 5min outro, 5min förhandstitt på nästa episod. +/- någon minut här och där ;)

 

det beror på hur man ser det, hursomhelst så kommer jag inte att gilla den mer om du lyckats vända det till att den är längre än 5min. jag kände det som att det var 5min iaf, sen om det var det eller inte spelar ingen roll, det var deras upplägg som var dåligt, för andra animer kan vara lika långa och ändå ha mer innehålll... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Introt är 2 minuter har jag för mig, och dom börjar ju med en förhistoria till varje avsnitt, och jag kan inte minnas att dom visade något inför nästa avsnitt:/

 

Hah, bara sett den på engelska, nån som sett den på japanska?=)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

stfu! vaf*n piper ni om??,, läste inte alla inlägg men det låter som ni är 10 bast... o vadå Hentai??? pffft blir förbannad haha, Golden Boy är jue guld värd, jag o brorsan skrattade sönder oss när vi kollade på den, han är jue helt underbar.

 

Håll er till Digimon o Sailor om ni tycker det är för mycket "inzoomningar" o "snuskigheter"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håll er till Digimon o Sailor om ni tycker det är för mycket "inzoomningar" o "snuskigheter"

 

Jaha ? Blir man tänd på avklädda ritade anime brudar så blir säkert serien roligare. Tycker det är totalt onödigt med 20 zoomingar varje avsnitt, så jag kan tyvärr inte riktigt dela din uppfattning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo jag är en av dom som gillar Hentai ;)

men däremot blev jag inte upphetsad av Golden Boy (förutom när bruden i nåt av avsnitten hade kul me sin motorcykel) weee

 

asså jag ser inte att denna serien har nåt me Hentai att göra... jag gillar när det är sex humor,,, den bästa scenen i Vandread t.e.x är när huvudpersonen (va han nu heter) träffar bruden (va hon nu heter) o dom ramlar eller nåt o hon ligger på honom eller vice versa o han håller på hennes bröst o är jätte fundersam,, mmm mjukt ;)

 

om jag inte minns helt fel heller så är Love Hina lite sexig me isåfall... själv så tycker jag sånt är komedi. blir inte upphetsad av sånt,

 

jaja jag tappar tråden nu,,, alla har rätt till sin åsikt ;) jag diggar golden boy, o tycker inte det är nåt som är för snuskigt i den ;)

 

*puss på er* ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 9 months later...
  • 2 weeks later...

Åhhh Golden Boy :P

 

Fy satans vad jag skrattade åt den. Den är så sjukt rolig att det inte finns ord för det. Har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Skrattade så hårt att jag fick ont i magen och inte kunde sitta stilla i soffan och alla dessa tårar som kom var bara för mycket för mig^_^

 

Såg den Engelsk dubbad och det är verkligen en riktigt fullträff.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

×
×
  • Skapa nytt...