Hoppa till innehåll
Anime.se

tycker att...


Gäst Siren
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag måste erkänna att smilies och knappar med mangamotiv inte har en särskilt stor vikt för mig.

 

Det viktigaste tycker jag är att ett community är lättnavigerat och välskött. D.v.s. att den inte är tillkrånglad i onödan eller fylls med spam/tråkigt språk.

 

Men jag skulle inte klaga på mangamotiv heller. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den här tråden har vandrat lite väl långt offtopic nu och jag flyttar den till ett annat forum om det fortsätter. Det här forumet är till för frågor, förslag eller buggar och det liknar mer och mer en diskussion ang. om anime.se e likt lunarstom eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en liten fråga?

varför är det ingen i chatten?

 

jag har kollat några gånger men det e ju aldrig nån där?

 

är det en bugg eller är det så att ingen vill chatta?

 

Antagligen så att chatten inte är så idlar-vänlig så folk orkar inte sitta där, och andra går inte in om det inte är någon annan där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det viktigaste tycker jag är att ett community är lättnavigerat och välskött.

 

bra sagt. men visst vore det skoj med lite snyggare knappar jovisst. Men bakgrunder med anime/manga motiv är bara onödigt, fyller ingen direkt funktion och kan ibland ha en tendens att sega ner forumet, beroende på hur många som är online förstås.

 

Vill ni titta på bilder kan ni hänga i Konstplanket eller kanske rentutav ta en sväng till google.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det viktigaste tycker jag är att ett community är lättnavigerat och välskött.

 

bra sagt. men visst vore det skoj med lite snyggare knappar jovisst. Men bakgrunder med anime/manga motiv är bara onödigt, fyller ingen direkt funktion och kan ibland ha en tendens att sega ner forumet, beroende på hur många som är online förstås.

 

Vill ni titta på bilder kan ni hänga i Konstplanket eller kanske rentutav ta en sväng till google.

 

eller till din hemsida. ;) (som e utsökt faktiskt. :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har sagt detta många gånger kommer säga detta ennu mer gånger.

 

Skapa en javabaserad irc klient som ni sedan låter folk använda.

 

 

och anime.se/forum kanalen är permament nu:)

vi har L nu och vi håller på ordna med en scripts som säger om de kommit ngt nytt på animesuki eller animemirqx.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har sagt detta många gånger kommer säga detta ennu mer gånger.

 

Skapa en javabaserad irc klient som ni sedan låter folk använda.

 

 

och anime.se/forum kanalen är permament nu:)

vi har L nu och vi håller på ordna med en scripts som säger om de kommit ngt nytt på animesuki eller animemirqx.

 

Jag tror inte att det är en bra ide att ni kör scripts som annonserar fansub releaser då det är emot forumreglerna och då kan kanalen inte vara associerad med forumet, bättre vore om ni bara gjorde en vanlig chat kanal.

 

Forum regler:

F) Fansubs, DVD-rippar, Scanlations och annat olagligt

Posta inte länkar till webbsidor där man kan ladda hem piratkopierade filmer och serietidningar. Detta gäller även webbsidor som uppmanar till nedladdning alternativt erbjuder länkar till dylika webbsidor, fildelningsnätverk, hubbar och liknande. Anime.se's officiella policy är att inte tillhandahålla, uppmuntra eller underlätta nedladdning eller distrubition av piratkopierade filmer, TV-serier och serietidningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte att det är en bra ide att ni kör scripts som annonserar fansub releaser då det är emot forumreglerna och då kan kanalen inte vara associerad med forumet, bättre vore om ni bara gjorde en vanlig chat kanal.

 

håller me...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Lång diskussion det där. Jag försåt inte varför allatycker att Anime.se ser "tråkig" ut? Visst den kanske inte har rörliga bilder å allt. Men rörliga bilder är kul i typ 2sek, sen är dem bara irriterande. Och man vill ju inte få epelisi anfall så fort man går in! Det här med annan bakgrun´d är jag också skeptisk till. Det tar längre tid att få upp sidan med en fullmatad bakgrund, och en bakgrund ska ju vara just en bakgrund. som smälter in.

 

Ajaj vad negativ man kan va! Måste sluta. Men det där med andra "knappar" är jag helt öppen för, bara dem är enkla.

 

Jag tycker det är lite synd att ingen är på chatten. Men med tanke på att det är väldigt få som är online samtidigt är det nog förståeligt.

 

Oj vad mycket det blev.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis som Herid säger så ser det aldeles för standard ut.

Jag är inte den person som ska sitta och knopa på detta, men ngt nytt fräscht efterlängtas faktist. Och som flera har sagt redan, så har faktiskt utseendet en stor betydelse, annars hade inte alla webdesigners kämpat med just utseendet.

Fast när allt kommer omkring så bryr jag mig inte så jättemkt. Bara folket här är aktiva och glada, så är jag glad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...