Hoppa till innehåll
Anime.se

ZTV söker efter intelligenta och självironiska nördar.


Gafvert
 Share

Rekommenderade inlägg

ZTV STARTAR ETT EGET FOTBOLLSLAG!

Och vi söker deltagare som vill vara med!

 

Vi söker efter 16 roliga, glada, intelligenta och självironiska NÖRDAR som vill vara med i laget och TV-programmet FCZ.

 

Är du beredd att bli en av ZTV´s nya idoler?

Du är kille och över 18 år. Du har aldrig spelat i ett fotbollslag efter det att du fyllt 10 år och du är INTE intresserad av sport överhuvudtaget. Men däremot är du passionerat intresserad av någon annan sak som t.ex. dataprogrammering, rollspel, historia, tv-spel, frimärken, serietidningar eller något annat. Du är stolt över dig själv och ditt intresse men har en kul distans till det.

 

Programmet kommer att ta mycket av din tid, så det är en fördel om du är studerande eller deltidsarbetande med flexibel fritid. Du måste vara intresserad av att på allvar delta i träning och inspelning flera gånger i veckan. Du ska vara beredd att vika tiden mellan slutet av april till början av september åt programinspelning och träning.

 

Det blir enklare för alla om du bor i Stockholmsområdet, eftersom det är där träning och inspelning sker.

 

Programmet är inte en dokusåpa, utan kommer att beskriva lagets förvandling och framgångar på ett varmt och humoristiskt sätt.

Och vad får du ut av det?

Du får möjligheten att vara med i ett uppmärksammat kultprogram och få träning som gör att du kommer i toppform. Dina tränare kommer vara en mängd duktiga och kända experter inom sport, media och team-building. Vi kommer också att ordna roliga och spännande evenemang för dig och laget. Vi kan lova dig ditt livs upplevelse!

 

Och framförallt: du kommer att få spela en match mot ett av Sveriges absoluta topplag

 

Frågor?

Skicka ett mail till: liza.ladenberg@nordiskfilm.com

 

Anmäl dig!

Skicka in en kort beskrivning av dig själv och minst en nytagen bild. Berätta vem du är, vad du tycker om sport, varför du vill vara med i programmet och på vilket sätt du är en nörd till:

FCZ

Nordisk film

Tegeluddsv 76

115 28 Stockholm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Hej Niklas!

 

Jag undrar om du har tid att träffa oss nu på torsdag den 7 april för en

liten casting rörande TV-programmet "FCZ"? Du kan välja tid själv.

Vill gärna ha ett telnummer till dig också.

 

Vänligen,

 

Liza Ladenberg "FCZ"

 

Detta hamnade i min e-mail idag, tro mig det var mycket oväntat.

Jag skrev mycket mycket kort om mig själv max 15 rader o.O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...