Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime[dot]se - the comic: REVAMPED (5 nya sidor d^^b)


Hellis
 Share

Rekommenderade inlägg

*Host, host* Ja, ANime[dot]se är tillbaka.. MEN, vi har en ny tecknare som har hand om det hela ^^' Paddan ska hädanefter vara den som tecknar och vi startar om hela serien (Med orginal sidorna som mall, bara att vi har... "boostat" allting plus att storyn ter sig litet anorlunda). PAddan är förövrigt mer kapabel än mig vilket ni lär veta om ni sett hans bilder ..>>;

 

Ediot: Zaffe sköter numera inkningen ^^

 

SERIEN! ----v------

 

Sida 1

Sida 2

 

Sida 3

 

sida 4

 

sida 5

 

sida 6

 

sida 7

 

sida 8

 

sida 9

 

sida 10

 

sida 11

 

sida 12

 

sida 13

 

sida 14

 

sida 15

 

sida 16

 

sida 17

 

sida 18

 

sida 19

 

sida 20

 

sida 21

 

___________

 

 

Gammal Fanart:

 

 

Grabbarna som BIshis av Sandera

 

Future Hellsinger av PsychoCaptain

 

Fight is on! Fightspoisitioner av zaffe

 

Ebba och hellis av PhsycoCaptain

 

Zaffe och japs gör upp(tuch) av Zaffe

 

Zaffe och japs gör upp (blyerts) Av zaffe

 

Bob, av Doddis

 

Subdel av FA: Franchise =.=

 

Framsida

HellisCard.pngZaffeCard.gifJapsCard.pngSkaleo.pngAnime.gifHeridFelCard.pngDexCard2.png

 

_________

 

Ny fanart

 

-tomt- O.ob

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 66
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Så det är därför ni vart så inaktiva i de andra trådarna.

 

Ska ta och tanka ner alla sidorna. De verkar vara av mycket hög kvalitet :)

 

Jag önskar lycka till till Paddan i det här projektet och hoppas att serien blir lika rolig som sin föregångare.

 

*EDIT*

 

Jag blir först med den obligatoriska frågan "Kan inte jag få vara med?"...

 

Skämt åsido ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För anime.se är ju trots allt inte det samma utan sin egen officiella serie ^^
Så officiell vet jag inte om den är ^^ ... än, vi får se hur den fortskrider.

 

Serien är ju helt klart snyggare nu, och sidorna har fått ett upplägg och allt ^^ men den saknar fortfarande lite av anime.se-känslan. Förut fanns det ändå en del insiderskämt och dylikt, men det har man inte sett så jättemycket av (än). Det kanske kommer, så jag ska inte klaga. Skönt åtminstone att serien verkar hålla sig till en story...

Det enda jag tycker är konstigt är att det bara är folk som inte är moderatorer egentligen som är det i serien xD men men.

 

Kul att serien lever igen! ^^ keep it up

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det enda jag tycker är konstigt är att det bara är folk som inte är moderatorer egentligen som är det i serien xD men men.

de kanske är så mäktiga att de kan banna folk ändå >D

 

snyggt, storyn verkar vara lite anorlunda iaf, ser fram emot mer >)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wow! Ser mycket bättre ut nu, riktigt snyggt Paddan! (Ta inte illa upp Hellis ;)) Riktigt bra actionscener och bra layout!

 

Det enda jag inte gillar är att Ebbas design är så gott som en ren och skär kopia på Tatsuki från Bleach. Har mangan och likheten är på pricken. :S

Gillade den gamla ebba bättre. Men det är också det enda "felet" jag ser med denna nya utgåva av Anime.se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det enda jag inte gillar är att Ebbas design är så gott som en ren och skär kopia på Tatsuki från Bleach

 

HEHE, äntligen att någon upptäckte det ^^, Ja..... behövde göra något åt hennes desigb, så jag bestämde att hon skulle se ut som Tatsuki XD!! fast senare i serien kommer hennes design att förändras, nä nu måste jag sluta spoila XD, Men bra att du märkte det ^^, ger dig en cookie XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det enda jag inte gillar är att Ebbas design är så gott som en ren och skär kopia på Tatsuki från Bleach

 

HEHE, äntligen att någon upptäckte det ^^, Ja..... behövde göra något åt hennes desigb, så jag bestämde att hon skulle se ut som Tatsuki XD!! fast senare i serien kommer hennes design att förändras, nä nu måste jag sluta spoila XD, Men bra att du märkte det ^^, ger dig en cookie XD

 

Nu får jag nästan såga nt paddan. Att sno design är inge kul =/ så vitt jag vet var folk mest förtjususta i ebbas deisign bland de gamla karaktärerna.. Z_z Varför var du tvungen att göra om den

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Träning.... men oroa dig inte, jag visste att någon skulle klaga eller såga mig som nu......Gjorde det PGA : storyn, hon kommer att återgå till din design...... allt har sin tid ^^

 

Det var bra det, hade inte gillat ifall du hade kört med den designen hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag håller inte helt med dig PC

även om alla är spända på att se vad som händer efter där hellis slutade så ger även att börja om ger en chans att ge yttligare djup i serien imo

 

dock ändringarna av ebba har jag inga åsikter om :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Woah O_o Jag lämnar Anime.se lite och wee det har kommit en ny ADS ^.~ Älska denna serie. Vill ha mer =) Kan inte se någe fel. Förutom som alla redan nämn , Ebbas design. Men det har ni ju redan svarat på att hon kommer få tillbaks sin gamla look. Keep it up ^^

more Anime[DOT]se//REWARMPED to the people

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...