Hoppa till innehåll
Anime.se

Era egna hemsidor?


joki
 Share

Rekommenderade inlägg

Tyvärr så vet jag inte riktigt om jag kan svara på din fråga om bokstäverna.. skriv om allt med åä och ö kanske? (funkar nog iof. inte men men) hur har du förresten gjort din sida?

-------------------------

www.jmanga.webb.se

-------------------------

 

Ne, fungerar inte.

Jag har gjort min sida i Dreamweaver MX, vadå då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

åh! coolt! Jag hörde talas om det dära dreamweaver (?) igår faktiskt! Men hur får man tag på det? (synd att det inte funkade med bokstäverna... :( )

 

Tror det har med servern och å, ä och ö.

Jag fick min licens via skolan, annars är det väl bara att köpa på en affär, eller googla rätt på en.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

åh! coolt! Jag hörde talas om det dära dreamweaver (?) igår faktiskt! Men hur får man tag på det? (synd att det inte funkade med bokstäverna... :( )

 

Tror det har med servern och å, ä och ö.

Jag fick min licens via skolan, annars är det väl bara att köpa på en affär, eller googla rätt på en.

 

ok! Tack.. Jag hittade den på downloads.com.. Fasst det är väl olagligt att ladda ner därifrån? (ELLER?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok! Tack.. Jag hittade den på downloads.com.. Fasst det är väl olagligt att ladda ner därifrån? (ELLER?)

 

Nej det är inte olagligt dock så är det inte hela programmet utan bara ett smakprov du kan använda i x antal dagar (30 dagar kanske). Hela programmet går på runt 5000 kr om jag inte missminner mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...