Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad tycker ni om manga mania och dess serier?


zapphodd
 Share

Rekommenderade inlägg

Köper den dock mest för att få mitt G.T.O behov stillat.

Samma här. Fast jag tycker det är trevligt att läsa de andra serierna också. Speciellt då jag inte sett/läst dem förut.

 

Men jag undrar om GTO någonsin kommer släppas som pocket. Den har gått i Manga Mania sedan starten men inte ens första pocketen är släppts, medans Love Hina, Chobits har kommit en bit och även snart "POWER!!". Bah.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag undrar en sak. Ska de avbryta serierna mitt i? Vilken idiot avbryter en serie innan den är klar? Det funkade med Blade of the Immortal pga att den knappt hann börja. Men nu när vi kanske har kommit halvvägs in i serierna så funkar det ju inte. Eller?

Fast de serier som ryker ur tidningen släpps ju som pocket istället. (bortsett från Blade of the Immortal, Skrotbilsdagboken, Puppet Revolution och Tårarnas luncheondagbok) Då kan ju de som vill se hur serien slutar köpa pocketarna och får dem dessutom i ett snabbare tempo. Tror jag?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...
  • 1 month later...

jag tycker love hina är dålig och att en liknande serie nagima är ju lika dålig den. Jag menar den är värre än love hina. en 9-årig lärare i en klass på 31 tjejer. Kom igen 31?? 9-åring??

Man måste vara bra pervers för att komma på nåt sånt.

 

 

Men jag tycker det är synd att dem ska ta bort min favorit power.

Jag hoppas verkligen den nya serien air gear är bra. Den verkar bra iallafall.

 

men gto får dem inte ta bort, jag tycker den är kul att läsa men det är inget jag lägger pengar på,det får räkna med att jag köper animen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ingen anning, inte enligt mej iallafall. har alla nummer av Manga Manina utom 1:an som jag missade, men jag köper dom som lösnummer

 

har alldrig gillat power, ska bli kul att se en ny serie,dock synd dom tog bort love hina, har inte läst mangan^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag älskar manga mania, men det tar ju knappt någon tid alls att läsa ut manga mania. Högst 1 timmar å 30 min... :rolleyes:

Desutom börjar dom nu med Negima å det tycker jag är lite tråkigt... Kan dom inte välja en serie men annan stil? Jag menar, jag tycker Negima i princip endast är en dålig kopia på Love Hina ( med ännu mer perverst inslag, vilket kanske vissa tycker är lite trevligt heh? ).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...