Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilken är din favoritmangafigur


Silver_bullet
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 103
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Måste nog vara Ryo Saeba tror jag, mokkori mokkori!

Tja inte enbart därför, han är så skön på så många vis och får mig att le av ett gäng olika anledningar, inte bara för att han är rolig.

 

*Ior som skulle vilja lära sig mokkoridô av stormästaren själv.*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla snuskhumrar, tex Kame-Sennin (Sköldpaddornas herre) från Dragon Ball och den lilla gubben i Ranma½ (har glömt namn). De förgyller verkligen serierna men den riktiga favoriten måste väl vara Vegeta från Dragon Ball. Har inte läst så värst mycket manga än så länge. hej

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
Ekichi Onizuka.

Namnet som säger allt.

Jo, idioti, tråkighet, för alldagligt, irriterande, värdelös.

 

Kunde inte hålla mig.

 

 

värdelös? Ja visst, Han är GTO after all, alldaglig? Klart han är, vi snackar inte action/sci-fi/fantasy hära. idioti Jo, med hästlängdet. Allt detta är vad som gör han så bra, han är inte nån stilig, smart super karaktär.Han är ett svin som vet vad han vill :P

 

 

Onizuka 4tw

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ekichi Onizuka.

Namnet som säger allt.

Jo, idioti, tråkighet, för alldagligt, irriterande, värdelös.

 

Kunde inte hålla mig.

 

 

värdelös? Ja visst, Han är GTO after all, alldaglig? Klart han är, vi snackar inte action/sci-fi/fantasy hära. idioti Jo, med hästlängdet. Allt detta är vad som gör han så bra, han är inte nån stilig, smart super karaktär.Han är ett svin som vet vad han vill :P

 

 

Onizuka 4tw

 

Som mig. Jag är en hemsk person som vet vad jag vill, och gör vad jag vill.

 

Men han suger. Serien är ointressant och dålig. Och hans personlighet är bara pervers och irriterande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äh, Onizuka är väl bra, han hittar alltid på nya sätt att vara snuskig och korkad på, även fast det i längden blir väldigt repetivt och man tröttnar på han rätt snabbt.

 

Favoriterna är dock Mugen samt Spike från Samurai Champloo respektive Cowboy Bebop, grym fightingteknik, arroganta och smarta när det gäller.

 

Cowboyen från Cowboy Bebop är också riktigt skön.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...