Hoppa till innehåll
Anime.se

Inaktiva presentationer


Herid Fel
 Share

Rekommenderade inlägg

Eh o.o

 

Ja hej, xD Jag har ett hemligt namn, och är 14år. Hmm.. Jag är en väldigt onormal människa, som då älskar anime och japan.

 

Mina favorit anime's är typ.. helt blandade :P

Blood+, Ouran high school host club, Sailor moon, Naruto, eh o.o och ja massa fler.

 

Sedan när det kommer till japan är jag mest intresserad av inredningen och matlagningen (inte för jag äter mycket meeen..)

 

Och för övrigt så ja :o vet inte vad jag ska skriva mer om maj shhaaalv. nejmen Haha ;d

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eh o.o

 

Ja hej, xD Jag har ett hemligt namn, och är 14år. Hmm.. Jag är en väldigt onormal människa, som då älskar anime och japan.

 

Mina favorit anime's är typ.. helt blandade :P

Blood+, Ouran high school host club, Sailor moon, Naruto, eh o.o och ja massa fler.

 

Sedan när det kommer till japan är jag mest intresserad av inredningen och matlagningen (inte för jag äter mycket meeen..)

 

Och för övrigt så ja :o vet inte vad jag ska skriva mer om maj shhaaalv. nejmen Haha ;d

 

Hej och välkommen till anime.se!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[...] Ja hej, xD Jag har ett hemligt namn, och är 14år. Hmm.. Jag är en väldigt onormal människa, som då älskar anime och japan. [...]

 

Onormal vet jag inte, det är ganska vanligt att gilla anime och manga idag, dock i olika utsträckning. Tycker mig se människor överallt med detta intresse. Oberoende detta, välkommen hit!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Onormal vet jag inte, det är ganska vanligt att gilla anime och manga idag, dock i olika utsträckning. Tycker mig se människor överallt med detta intresse. Oberoende detta, välkommen hit!

Jag menade inte att mina intressen var konstiga, eller att jag är konstig på grund av dom ;)

Jag är på ett speciellt vis. (Personlighet)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt råd är att omedelbart flytta från Sverige då. Här är det inte tillåtet att vara onormal på fel sätt. Du får klä dig hur du vill, bara du gillar fotboll, supa och att knulla inför kameran.

 

(Välkommen hit. Jag är forumets sarkastiska bittergubbe som alltid kommer att häva ur mig skit om hur mycket jag avskyr det här samhället. Yoroshiku.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt råd är att omedelbart flytta från Sverige då. Här är det inte tillåtet att vara onormal på fel sätt. Du får klä dig hur du vill, bara du gillar fotboll, supa och att knulla inför kameran.

 

(Välkommen hit. Jag är forumets sarkastiska bittergubbe som alltid kommer att häva ur mig skit om hur mycket jag avskyr det här samhället. Yoroshiku.)

 

HAHAHA "på fel sätt" .. xD Finns inget fel så länge jag inte gör någon illa tycker jag. Jag skulle ha flyttat från sverige, om det gick;)

 

Jag klär mig heeeelt normalt. Jag gillar inte fotboll och nä inte ska jag sitta o supa när jag bara är 14 ;O

 

Och ja hata samhället du, lixom du har ju inte så mycket annat o göra antar jag bittergubbe ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Huruvida du gör någon illa eller inte har ingenting att göra med huruvida det är accepterat eller inte, så det så. Och när man är 14 ska man UT OCH SUPA OCH TJUVRÖKA annars är man en loser. Fråga mig, jag vet. Jag sket fett i att både supa och tjuvröka, och det gick helt åt helvete.

 

Och angående ditt sista påstående så har du HELT RÄTT! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Huruvida du gör någon illa eller inte har ingenting att göra med huruvida det är accepterat eller inte, så det så. Och när man är 14 ska man UT OCH SUPA OCH TJUVRÖKA annars är man en loser. Fråga mig, jag vet. Jag sket fett i att både supa och tjuvröka, och det gick helt åt helvete.

 

Och angående ditt sista påstående så har du HELT RÄTT! :P

 

VÄNTA LITE NU.. Vem sa att jag inte har tjuvrökt? ;oo Gammel gubben har blivit virrig! .. xD

 

Och.. eh ja man vill säkert vara "inne" eller nå, men nä det är lixom inte jaag :>..

Och jo faktiskt, tror inte det är accepterat att göra folk illa, och även om det inte är oaccepterat så gör jag inte det, jag tror på karma. SÅ DE SÅ! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...På något sätt är jag "imponerad", frågan är om du kommer kunna hålla dig tills du är 18 eller inte.... :rolleyes:

 

Also; Välkommen hit ^^

 

Vad är du imponerad för :P ..

Men äh såklart man har smakat på öl nån gång o.o.. Fast då var det min pappa som gav mig lite HAHAHAHHA

Då var jag typ.. 10? :o och när jag var 5 också.

 

Men ja tack :> är ju inte särskilt nybörjare men ja :D är kul att folk får veta att jag finns här o.o Lixom vill ju va lite social (INTE fyllo social o.o)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Well Hello!

 

Har under en längre tid snokat runt på forumet bland alla intressanta och oftast givande diskussioner.

Såhär på nattkvisten kom jag fram till att det var hög tid för mig att göra er sällskap och tycker det vore ohövligt att inte presentera sig till att börja med.

 

Är en mediestudent bosatt i Falun, med rötterna i närke och Örebro. Ser mig själv som en livsnjutare och anser att trocadero nog är det bästa som finns, period.

Kortfattat, men förmodligen alldeles tillräckligt.

 

Cheers!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Ok då kanske man ska skriva nått här då. Hatar att prata om mig själv men men.

Heter Peter är 29år är i från Linköping fast är bosatt i Australien sen 7år tillbaka fast jag är i Sverige nu på semester. Börja titta på Anime i början av 90talet och sen dess nonstop. Funderar på att flytta hem till Sverige igen får se va som händer. Vet inte så mycket om Anime intresset inom Sverige men det verkar vara mer populärt sen jag lämnade landet. Så det var väll allt som jag orkar skriva nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...