Hoppa till innehåll
Anime.se

Ansiktslyft


forehead
 Share

Rekommenderade inlägg

Ser oerhört överdådligt snyggt ut i Safari på min iBook, fast i FF på PCn ser det skumt ut o__O Typ.. hoptryckt XD Men, yay! forehead u rule <3
*glomp* xD

 

Testa att uppdatera några gånger till ^^ kan vara html:en som muppat sig, så de gamla, mindre, måtten är kvar på vissa ställen. Vore dock rätt konstigt, då jag tror det är genereras direkt ifrån databasen : men annars har jag ingen aning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej? På vilket sätt är de "bedrövliga"..?

 

De är för stora. Speciellt de som används i forumindexet, men även de flesta andra kunde gott varit mindre.

 

Jag har svårt att se varför indexmapparna skulle vara för stora, faktiskt. Trådikonerna kan jag möjligtvis hålla med om, men jag förstår inte riktigt hur det skulle kunna göra dem "bedrövliga". Ökningen i mått är marginell från förrut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har svårt att se varför indexmapparna skulle vara för stora, faktiskt. Trådikonerna kan jag möjligtvis hålla med om, men jag förstår inte riktigt hur det skulle kunna göra dem "bedrövliga". Ökningen i mått är marginell från förrut.

 

Ja, och ansåg att de var på gränsen redan innan, men nu har jag ingen gammal kopia att jämföra med så skillnaden är kanske inte så stor. Nåja, tack och lov kan ju firefox åtgärda sånna här problem med rätt extensions =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...