Hampe Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 R.I.P. Micke "Svullo" Dubois Svullo är död Mickes ex-sambo hittade honom död i en källare i Huddinge i går. Han hade tagit sitt liv. Han lämnar efter sig fyra barn, 1, 5, 7 och 15 år gamla. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s ... 64,00.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 Fy vad sorgligt :( Förresten hade han inte sex barn? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 Väldigt sorgligt. "Only the good die young", för att citera Iron Maiden (och flera). Vila i Frid, Micke. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 Svullo är död, länge leve Svullo! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 :| Finns inte mycket man kan säga. Sorgligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 Mycket tråkigt detta, han var rolig Svullo. Vila i frid Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 Väldigt tråkigt tycker jag... R.I.P Svullo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymoose Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 Inte för att jag direkt uppskattat mycket av det han gjort, men oavsett det så var han en stor svensk humorprofil, och att han tagit sitt liv så plötsligt är väldigt sorgligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tecknare Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 Det är hemskt..känner mer sorg nu än när tsunamin kom... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 R.i.P Svullo å må publikens tidigare skratt giva dej frid... *gråter* varför måste han dö :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet december 3, 2005 Anmäl Share Skrivet december 3, 2005 Det är förjävla sorgligt, njöt av "för fet för ett fuck" tidigare idag för att hedra honom, men jag tror att Micke Dubois aka Svullo kommer att sticka upp i kultgrad rätt så ordentligt, SVULLO ÄR KULT!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 En stor förlust. Må han och hans familj finna frid. Vi kommer sakna dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sizurena Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 Neeej!! Inte Svullo! :(:( R.I.P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marran Skrivet december 10, 2005 Anmäl Share Skrivet december 10, 2005 har många goda minnen från hans filmer och skämt, jag har vuxit upp med hans humor och jag och mina bröder har alltid respekterat och diggat Micke.. Det är synd att nåt sånt här ska behöva hända, en sån här bra person ska inte behöva ta den här vägen, bara för att svenska psykvården är helt jävla kass! >:( R.I.P Svullo! :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg