Sceleris Skrivet juli 11, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2007 Det 'är samma som gör blade of the imortal , det måste det vara. Aaah! Ja! Hiroaki Samura! Det måste vara han! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet juli 13, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2007 Emerald ? Helt rätt (ledsen att det tog tid att svara, med en dator i huset och en lillebror som ockuperar den väldigt ofta har det varit svårt att komma åt den) (och det Hiroaki Samura som gjort den) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 21, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2007 ny bild? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet juli 21, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2007 Får ursäkta att jag är sen , har varit och fiskat under förra veckan och inte haft tillgång till dator. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 22, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2007 Kodomo no Jikan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet juli 22, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2007 Kodomo no Jikan. Rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 22, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 22, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2007 ...Hello... Battle Angel Alita (Gunnm) bok 2. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 22, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2007 Battle Angel Alita (Gunnm) bok 2. (!) (->) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 22, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 23, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2007 Helsidesledtråd! (I och för sig bara två bildrutor...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet juli 25, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2007 Trigun: Maximum? (gah, varför gissar jag eg? jag har ju inte tid att lägga upp ny bild om jag har rätt ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 25, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2007 Det är rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet juli 28, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2007 Jag lämnar det fritt för den som vill att lägga upp en ny bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 29, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2007 Tar väl mig friheten då: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 29, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2007 Terra e... Tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 29, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2007 Boku no Futasu no Tsubasa, även kallad my two wings Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 29, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2007 Boku no Futasu no Tsubasa Yes Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 29, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2007 så nu ska jag "bara" ta gissa spelet tråden också sen aeger jag alla gissa trådarna på anime.se B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 29, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2007 Vagabond? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 29, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2007 Vagabond? japp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 31, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 1, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2007 Ingen som har en gissning? Här är en lättare: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 2, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2007 Jag har väl inte avlivat tråden? Någon måste ju veta vad det är för serie, senaste bilden föreställer ju huvudkaraktären! Nåja, tröttnar ni eller om det är någon som gissar och är hundra på att denne har gissat rätt så kör vidare. Eller så väntar ni till söndag natt då jag kan plocka fram en till bild men kan inte bli enklare då som sagt det är huvudkaraktären på senaste bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 6, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 Äh, vet ingen vad det är för serie så lär ingen komma på det med hjälp av en ny bild heller så ger jag upp, först till kvarns gäller! Serien heter för övrigt Anne Freaks. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg