Hoppa till innehåll
Anime.se

Animéradion: ny poddradio på svenska!


Genma
 Share

Rekommenderade inlägg

Men var i helsefyr är själva animéradion? Jag har ett vagt minne att de lade upp avsnitt 83 på deras facebook-sida, men sedan dess kan jag inte hitta det. Har abstinensen fått mig att börja hallucinera?

 

Det fanns uppe någon timme, sen försvann det av någon anledning. Tyvärr hann jag inte lyssna på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 2 years later...
  • 1 month later...
  • 8 months later...
  • 2 months later...
Den 2015-03-08 vid 13:43 sa Sceleris:

 

I Youtube-beskrivningen länkar de till en torrentfil till avsnitten. (Olyckligtvis dåligt namngivna, så filerna ligger huller om buller när man har ett system som kör med teckentabellsortering, dvs A före a och 012 före 13.)

Länken resulterar i en 404. Vet någon om denna torrent fortfarande finns kvar? Eller om avsnitten finns tillgängliga någon annanstans? Det skulle onekligen vara intressant och trevligt att kunna lyssna på dom äldre avsnitten igen.

Redigerad av Hikikomori
Tillägg av text.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

48 minuter sedan sa Hikikomori:

Länken resulterar i en 404. Vet någon om denna torrent fortfarande finns kvar? Eller om avsnitten finns tillgängliga någon annanstans? Det skulle onekligen vara intressant och trevligt att kunna lyssna på dom äldre avsnitten igen.

Jag gjorde en ny torrent. Kan också lägga upp på webbserver, men börjar så här.

Animeradion.torrent

Det finns också 45 avsnitt på deras Youtube-sida.

  • Gillar 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

7 timmar sedan sa Hikikomori:

@Sceleris Tack för hjälpen. Jag ser fram emot att fixa med det hela och att sedan dyka ned i att lyssna om avsnitten. Är dom fortfarande sorterade enligt följande eller har du sorterat om det hela för att reflektera hur dom sändes och släpptes?

Jag har döpt om dem. De flesta avsnitt har haft en avsnittsbeteckning i namnet, men ibland på ett sätt som, som sagt, inte gjort dem teckentabellmässigt sorterbara. Ex:

  1. Animeradion avs. 1.m4a
  2. Animeradion-72.mp3
  3. Animeradion-74.mp3
  4. Animeradion-julspecial-avs.-73.mp3
  5. Animéradion avs. 10.m4a
  6. Animéradion avs. 20.m4a
  7. animeradion-avs.-2.mp3
  8. animeradion-avs.-9.mp3
  9. podcast-2.mp4 (avsnitt 0, förf.anm.)

Så jag gav dem som synes i torrentfilen namn enligt “Animeradion-nn.m4a” (eller “.mp3” där ingen m4a kom ut) där nn står för numret. Sorterbart i Windows så väl som i Unix.

  • Gillar 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 months later...

Är det någon som seedar Scellan's torrent med alla avsnitt av Animéradion? Har helt plötsligt väldigt mycket tid till förfogande tack vare det rådande läget i vårat rike och även annorstädes, så det vore ju ypperligt att dra ner dom här avsnitten för att minnas tillbaka kring våra vänners upptåg i alla dom olika avsnitten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...