Hoppa till innehåll
Anime.se

UppCon:07


Rekommenderade inlägg

Typ mingla där efter öppettid? Fast jag kommer nog först vilja dra till alla butiker och köpa alla bra merchandise innan de blir sålda ^^

Efter öppettid = efter den tid de har öppet = efter den tid de stänger för natten = den tid man inte får vara där? Uppmanar du till olovligt intrång, människa?! >:(

 

:surprised:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 106
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Typ mingla där efter öppettid? Fast jag kommer nog först vilja dra till alla butiker och köpa alla bra merchandise innan de blir sålda ^^

Efter öppettid = efter den tid de har öppet = efter den tid de stänger för natten = den tid man inte får vara där? Uppmanar du till olovligt intrång, människa?! :x

 

:roll:

Din logik = wow = häftig = övermänsklig :p

Okok, efter att dörrarna har öppnats xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon som ska Cosplaya som Hard-gay?

Allvarligt talat skulle det höja stämningen på konventet mångfald =)

 

* Mitt 2000nde inlägg.

 

Stämningen skulle höjas en dubbel mångfald om du ställde upp :D

 

Inte många dagar kvar alls nu :3 ska packa på torsdag tror jag, försöker även få alla som cosplayar Death Note ställa upp i en enda stor DN-sketch (liknande Naruto-sketchen förra gången).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ni några "saker-som-man-borde-ha-med-men-ingen-tänker-på-att-packa"-saker att tipsa om, typ en blyertspenna eller vad som helst som är bra att ha?

 

 

 

Förresten ska jag och min kompanjon Anton fotoblogga med våra respektive mobiltelefoner live på UppCon, fredag till söndag. It's gonna be awesome! (Fast det är inget vettigt på bloggarna nu, förstås, eftersom de är gjorda med UppCon i åtanke.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förresten ska jag och min kompanjon Anton fotoblogga med våra respektive mobiltelefoner live på UppCon, fredag till söndag. It's gonna be awesome! (Fast det är inget vettigt på bloggarna nu, förstås, eftersom de är gjorda med UppCon i åtanke.)

Wow vilken sunkig blogg! XD

 

Nej, men skämt åsido vore det kul, även om jag är en kameraskygg person :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hemma! Har fått i mig mat och har packat upp lite (all packning ligger på golvet i en enda röra samt att jag har ställt upp mina PSE-figurer <3)

 

Tog en jäkla massa bilder som jag inte orkar ladda upp i skrivandes stund, alla bilder hamnar på min bilddagbok så småning om. Kortfattat så var 07 mitt favorit-UppCon hittills, UppCon är ju som sagt inte tråkigare än vad man gör det till och denna gång så gjorde jag en jäkla massa saker och bjöd lite extra på mig själv ;) träffade f.ö. på flaskis (han var en trevlig typ ^^) under lördagen så nu kan jag lägga till en till anime.se-medlem i "anime.se-folk som jag träffat-listan".

 

Ciao!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mmm, en god natts sömn i sin alldeles egna säng är alltid lika skönt när man varit borta.

Hade riktigt skoj den här gången med på Uppcon, träffade en hel del roliga människor, en del från anime.se andra från andra ställen.

Hoppas att alla andra hade det lika roligt som jag där borta och att vi ses igen nästa gån ;)

 

(Jag vann DoA4 turnineringen, yay!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Får ta och gratulera Skatan för sin vinst på DoA4-turneringen samt ett lycka till på turneringen imorrn i Italien :)

Förresten, vad var det för FF-affish du vann?

 

Riktigt roligt konvent. Det var mitt första Uppcon, men jämfört med alla andra konvent var detta i en klass för sig.

Träffade också en hel del folk, både från anime.se och ett flertal arrangörer man lärt känna på anime.se's och uppcons kanal, bland annat skatan, kakan, thefluff, krunaldo och många fler :D

Jag vet fortfarande inte om jag träffade doppler, även om han säger att vi träffades :O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Också mitt första uppcon, om amn inte räknar in mitt studiebesök där förra gången. Träffade ett par som tydligen också kom från örebro, annars är jag rätt dålig på o börja prata med folk. =/

 

Förresten var sov ni alla? Jag sov (Ja jag sov faktiskt, råkade somna första natten :sleep:) i Linnéskolan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ahh, uppcon is the shit

 

 

Kul som fan den här gången med, roligt att skicka sine polare på skatan å se dom få stryk i doa så hårt att de ej längre gillade spelet XD

 

Och Kakan skrämmer mig lite sådär, han har en pushig sida som bara dyker upp på uppcon :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ahh, uppcon is the shit

 

 

Kul som fan den här gången med, roligt att skicka sine polare på skatan å se dom få stryk i doa så hårt att de ej längre gillade spelet XD

 

Och Kakan skrämmer mig lite sådär, han har en pushig sida som bara dyker upp på uppcon :P

 

XD men vadårå? :P skatan back up!! nu!

 

Tagen på UppCon:

 

91075_1161024071.jpg

 

 

Ska lägga upp en bild på Skatan och flaskis också om de tillåter mig, tänkte fråga först (för er som undrar så frågade jag inte hellis) :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

XD men vadårå? :P skatan back up!! nu!

 

Tagna på UppCon:

 

91075_1161024071.jpg

 

77003_1161024105.jpg

(av den här bilden får jag lite utav en "you guys"-känsla ^^)

 

Ska lägga upp en bild på Skatan och flaskis också om de tillåter mig, tänkte fråga först (för er som undrar så frågade jag inte hellis) :P

Det ska väl gå ;)

Fast de där två bilderna fungerar ej. Fixa! xD

 

Edit: Jävla spam-bottar :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skumt :/ bilderna funkar för mig på en annan dator tom (mac), verkar ju fungera för hellis med ^^'

 

hellis: inte kommer hon göra det :O hon som verkade så rar, iaf mot mig på uppcon :P fast bakom den fasaden gömmer sig säkert något hiskeligt -__-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...