Hoppa till innehåll
Anime.se

Last.fm - anime.se grupp


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

Ne, vad är det?

Hehe ne da du slipper förklara, så lat är jag inte. (finns det en länk så)

Hmm så man laddar ner det alltså? Så registreras allt man lyssnar på... Registreras filmklipp o sånt också?

Men det verkar som en kul sak, ska nog skaffa ja ^^

 

Jag tror inte det registrerar filmklipp (du menar pr0n va? ;)). Bara lyssna som vanligt och sen registrerar den låtarna, riktigt roligt och man hittar massa annan bra musik genom rekommendationer man får. Hypperlig sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillar Last.fm, framförallt deras uppdatering. Var medlem där, under annat nick, när det hette Audioscrobbler. Mycket har hänt sedan dess! Dock förstår jag inte varför man har den lilla kontrollpanelen som man kan ladda ner. Men men iaf, jag har joinat gruppen nu! (:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska strax fixa det, men är det bara et tlitet plugin till Winamp man behöver? eller ett program till?

 

Innan behövde man bara ett plug-in. Men nu behöver man nog programmet.

 

Tycker det är synd att deras uppdateringar, på vad man lyssnar på, inte fungerar riktigt. Man har ju blivit beroende av sidan, och när allt inte fungerar som det ska så blir man ju ledsen! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...