Hoppa till innehåll
Anime.se

Hur ser ni ut?


cainz
 Share

Rekommenderade inlägg

Ärligt vad är det med alla emos här på anime.se? Men än varannan bild är ju på nån med svart hårt kammat åt sidan så där läskigt emo.

 

So? Jag har färgat håret sen jag var 12 men jag trivs bäst i svart hår så har haft det ett bra tag nu. Och tycker man det ser läskigt ut så borde man nog akta sig för att gå ut, många läskiga saker som tex riktiga människor finns där ute. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ärligt vad är det med alla emos här på anime.se? Men än varannan bild är ju på nån med svart hårt kammat åt sidan så där läskigt emo.

 

Hm.Är kommentar månne riktad till mig,eftersom den skrevs efter mitt inlägg?

Även om den inte är det...; Jag är faen nästan så långt ifrån emo man kan komma,eftersom jag tvivlar på att emos har rosa som en av sina favortifärger och tycker om att utbrista i gammaldags ord som 'hiskeligt!'.

Jag tycker bara det är fint med svart~

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Emo är en mycket bred musikalisk term som egentligen vuxit ut ur sina skor för rätt länge sedan. Termen emocore användes ibland i unga dar, vilket är ett mycket bättre namn på tidig emo, då den faktiskt härstammar från hardcore. En del band spelar en väldigt komplex musik (Get Up Kids) medan andra drar mer åt det mer "simplare" pop punk-hållet (Weezer, Promise Ring). Då musiken skiljer sig mycket från band till band är det istället texterna som binder ihop termen. Dom är personliga och diktlika, handlar ofta om hittad och bortgången kärlek och vänskap. Emo är nyskapande, kreativ och ganska orädd. Medan till exempel ett oi-band inte rör pianon och hardcore-gitarristerna inte gärna rör akustiska gitarrer är emo inte rädd att efterlikna de nämnda stilarna. Den enda musikstilen emo inte gärna rör är ska.

 

Hrm hrm ;S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte sett ett enda emo-kid på animé.se. Emo är de blyga små människorna som läser och skriver poesi hela dagarna. The smell of old is the smell of emo! Emo's kläder är en blandning mellan gammal gubbe och nördigt. Dom springer runt med pins, är extremt känsliga och ser dystra ut! Så kan man väl sammanfatta Emo. hehe. ;)

 

Och musiken, titta på inlägget före mitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm.Är kommentar månne riktad till mig,eftersom den skrevs efter mitt inlägg?

Även om den inte är det...; Jag är faen nästan så långt ifrån emo man kan komma,eftersom jag tvivlar på att emos har rosa som en av sina favortifärger och tycker om att utbrista i gammaldags ord som 'hiskeligt!'.

Jag tycker bara det är fint med svart~

 

Min kommentar var inte riktad mot någon speciell, utan bara allmänt till folk som postar bilder på sig själva. Men aa, där ser man,

 

So? Jag har färgat håret sen jag var 12 men jag trivs bäst i svart hår så har haft det ett bra tag nu. Och tycker man det ser läskigt ut så borde man nog akta sig för att gå ut, många läskiga saker som tex riktiga människor finns där ute. ;)

 

Ok där ser man.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

peace 4-ever!!!!!!

http://img.photobucket.com/albums/v419/StephenAu_Fan/DSCN2056.jpg

 

 

Edit Avathar: Posta inte för stora bilder. :)

 

Jävligt snyggt hår! :)

Gief natural black och tunnt asiatiskt hår :]

 

Aregato :)

Nja.. mitt hår är egentligen ganska tjock :P men jag hade precis klippt och tunnat ut det, just nu är det ganska tjockt igen :( hatar det ><

Medan andra vill ha svart hår så föredra jag att ha rosa eller illrött håt istället =) gillar nt alls att ha svart hår.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min tur då.

Även om jag inte är någon forumveteran... ÄN! :O

 

Ursäkta att jag står och gör helikoptern

 

http://s13.photobucket.com/albums/a293/ ... a357a6.jpg

http://s13.photobucket.com/albums/a293/ ... acbe8a.jpg

 

 

(ser nästan ut som en speciell pojk som föddes ur ett lik hängandes i ett träd? till minen)

http://i13.photobucket.com/albums/a293/ ... ce127c.jpg

 

 

Funderar starkt på att byta tillbaka till min barndomshårfärg...

Dvs VITT

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sankyusankyu ^___^ <3<3 *är helt jätteglad över att folk gillade hennes cosplay* <3<3<3 Ska lätt cosplaya nästa UC igen.. ^^; Fast då blir det nog inget lika folkkärt antagligen XD XD :3

 

Ny bild på Skutty:

wiimjoelkddr.jpg

Efter 4 credits DDR på raken med MAX300 i slutet :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...