Hoppa till innehåll
Anime.se

Hur ser ni ut?


cainz
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Mej kan du inte slå, jag är osminkad med finnar och hela köret, det är sent på kvällen, jag och några kompisar sov i tält, eller så var det tidigt på morgonen, jag minns faktiskt inte.. ^^

 

Tittut! :D

Spelar kort

Min hand är den uppe till höger, Linns är till vänster, och Linas är till höger, om någon är intresserad... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nice frill Simon >^.^<

 

Har iallafall färgat håret blont nu meeeen med tanke på att jag sitter på ett 56k modem eftersom vi inte får bredband i vårt nybyggda hus förrän om 3 veckor så tror jag nog jag väntar att ladda upp en bild, annars tar det la 10min att ladda upp en :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt hår förblir en gåta, just nu sparar jag lite, har alltid velat kunna bita på mitt hår :P Men sen blir detnog kort igen.

Sen så är jag alldeles för smal, var det nåt på 18 i BMI :S usch...

 

På vissa är det snyggt att vara smal. Jag tror jag har 21.x i BMI, vill ha relativt högre. Vill ha större ben så jag kan gå i korta avklippta jeansshorts!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och en ny bild på mig, ifrån studenten.

 

http://www.geocities.com/kusalinclinc/PICT0052.JPG

 

Är det du som står framför ståndet?

..

Skämt åsido

 

Vad är det där gula i förgrunden? Jag kommer nog inte kunna somna, kommer istället fundera ihjäl mig (flera nätter i rad) om jag inte får veta! Please tell me, I'm desperate!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och en ny bild på mig, ifrån studenten.

 

http://www.geocities.com/kusalinclinc/PICT0052.JPG

 

Är det du som står framför ståndet?

..

Skämt åsido

 

Vad är det där gula i förgrunden? Jag kommer nog inte kunna somna, kommer istället fundera ihjäl mig (flera nätter i rad) om jag inte får veta! Please tell me, I'm desperate!

 

Det är ett kuvert med min studentpresent i, två betalda hyror av mina föräldrar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...