Hoppa till innehåll
Anime.se

Hur ser ni ut?


cainz
 Share

Rekommenderade inlägg

haha, har hört det en del gågner, anledningen är att jag tycker att "ätt öra" eller "fel öra" är lite smålöjligt ;) vad är det för skillnad om man har dom i det ena eller det andra örat?ingen större direkt

 

Ne exakt, vet ej varför detta har blivit en grej. Men det sägs att homosexuella har den i högra örat, tjejer i båda och heterosexuella i vänster. Men varför? Har dock märkt att detta stämmer ganska bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara titta på Stocholm, alla har ringen i höger öra ;)

 

1. Stockholm heter det ^^

 

2. Såvitt jag vet så har bögarna hära sliskig klädstil och hänger på Patricia. men sen så är jag inte så bildad innom det området.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha, får mej att tänka på en sak. Stod i matkön, hörde några tjejer å killar små bråka bakom mej, nån kile sa på skoj att en tjej skulle sluta ta han på baken, och hon svarade "haha, va rolig du var nu va?"

sen kommer hans klassiska svar: "det kanske var brunetten framför oss då?" :D . Vänder mej om och stirrar lite underligt på dom, vilket resulterar i ett enorm gapskratt av tjejen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SkuttyWan: såg du inte mitt inlägg på förra sidan?

Woah såg nu ^^;; OMG!! :D Haha ja, precis där bilden är tagen! XD Haha shit, vad häftigt :D Trodde typ det bara var forehead från forumet som också brukade vara där ^^;;; Jag är iofs inte där så ofta, bara de fåtal ggr jag är i GBG men iaf.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SkuttyWan: såg du inte mitt inlägg på förra sidan?

Woah såg nu ^^;; OMG!! :D Haha ja, precis där bilden är tagen! XD Haha shit, vad häftigt :D Trodde typ det bara var forehead från forumet som också brukade vara där ^^;;; Jag är iofs inte där så ofta, bara de fåtal ggr jag är i GBG men iaf.. :P

^___^ najs. Jag brukar heller inte vara där så ofta kanske nån gång i månaden högst pågrund av pengarbrist, skolan och att det blir lite enformigt där :(

Nu känner du i alla fall igen mig om du ser mig där nån gång... xP

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bild0066wk.jpg

 

Enda jag hade med bara mig på, har iallafall piercat ögonbrynet och örat nu påminn mig så tar jag ny bild senare med digitalkameran istället för webcamen :)

Så då var man väl en riktig anime.se medlem nudå :)

 

Edit: Efter att ha läst lite i tråden såg jag om husdjuren =P

 

Här är min söta lilla hamster Lunkentuss:

 

http://img213.imageshack.us/img213/4438/lunkis7ox.jpg

 

Och en bild jag precis tog, fast piercingen i örat(övre) syns inte så bra har bara en liten plupp, orkade inte sätta i nåt annat i morses ^^:

 

http://img221.imageshack.us/img221/4796/dsc003008bo.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bild0066wk.jpg

 

Enda jag hade med bara mig på, har iallafall piercat ögonbrynet och örat nu påminn mig så tar jag ny bild senare med digitalkameran istället för webcamen :)

Så då var man väl en riktig anime.se medlem nudå :)

 

Edit: Efter att ha läst lite i tråden såg jag om husdjuren =P

 

Här är min söta lilla hamster Lunkentuss:

 

http://img213.imageshack.us/img213/4438/lunkis7ox.jpg

 

Och en bild jag precis tog, fast piercingen i örat(övre) syns inte så bra har bara en liten plupp, orkade inte sätta i nåt annat i morses ^^:

 

http://img205.imageshack.us/img205/3272/dsc002717gg.jpg

 

 

 

ojojojojo.. vilken söting!!!!! :blush: ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Återigen detta borttagande :/

Det är inte direkt så att hans lilla inlägg störde nån.

 

Jo, när han korspostar samma sak och dessutom skickar PM så skulle i alla fall jag klassa det som något störande, särskilt när det handlar om reklam för sin egna sida. Jag skulle ha gjort mer än bara ta bort inlägget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dreamers_Wish jag raderade ditt inlägg, det där hade inget med något att göra..

 

Återigen detta borttagande :/

Det är inte direkt så att hans lilla inlägg störde nån.

 

Precis som DB sa så korspostade han bara reklam för sin egna webbsida och detta var i "hur ser du ut"-tråden. Relevant? Nej, inte för fem öre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...