Hoppa till innehåll
Anime.se

Den stora YouTube-tråden


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

Något säger mig att hon är en "vanlig" röstskådespelare som kan förställa rösten väldigt ljust, och att det där inte är hennes vanliga röst... men som sagt, bara en känsla...

Jag såg en liten intervju med AzuDaioh-skådisarna nån gång, och då hade hon inte lagt ifrån sig rösten när hon pratade om vanliga saker. Hon kanske gör till sig lite när hon gör vissa karaktärer, men nog kan jag tro att hon inte har mycket mörkare röst än

.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det något fel på hennes stämband? Det där kan ju inte vara meningen eller?

 

Nån i komentarerna skrev att hon kan prata så ljust att en människa inte kan höra det ._.

Det skönaste är att när hon skrattar i den där tv-showen så låter det exakt som när hon skrattar i en av sina rollfigurer =D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Något säger mig att hon är en "vanlig" röstskådespelare som kan förställa rösten väldigt ljust, och att det där inte är hennes vanliga röst... men som sagt, bara en känsla...

Myeah, det var ju förstås det första man tänkte, men när hon kom in i studion och pratade och skrattade normalt och ändå lät sådär.

 

Jag är rädd ó_ò

 

Btw.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Au8xGFplkrw

 

My god...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...