Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto på svensk TV!


Genma
 Share

Rekommenderade inlägg

ZTV ber om ursäkt på sin webbsida.

 

På grund av tekniska problem så blev vi lite mer japanska än vad vi hade tänkt oss igår.

Vi ber givetvis om ursäkt för detta och sänder första och andra avsnittet i kväll, den 27 februari kl. 23.00.

Denna gång med svensk text!

 

Personligen ser jag mer fram emot Berserk ;p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det går INTE att se Naruto på ZTVs hemsida, även om de påstår det. Deras stream har ALDRIG funkat för någon och kommer aldrig funka (300 arga kommentarer om det på sveriges största naruto sida bekräftar det).

 

ZTV känner till problemet (De har väl fått en sisådär 100 mail om det) men låtsas som ingenting, de går heller inte ut och ber om ursäkt för att det inte går att se deras stream-överföring.

 

Men det låter ju onekligen bättre om de skriver på hemsidan att det går att se ZTV via deras hemsida, även om det inte finns ett korn av sanning i det hela.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon på BCmanga postade vad jag antar är ett citat från ZTV - de har ingen rätt att sända just Naruto via nätet, så därför är det tomt då.

Det var tomt hella tiden inte bara under Naruto. Nu fungerar det även för Naruto. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det går INTE att se Naruto på ZTVs hemsida, även om de påstår det. Deras stream har ALDRIG funkat för någon och kommer aldrig funka (300 arga kommentarer om det på sveriges största naruto sida bekräftar det).

 

ZTV känner till problemet (De har väl fått en sisådär 100 mail om det) men låtsas som ingenting, de går heller inte ut och ber om ursäkt för att det inte går att se deras stream-överföring.

 

Men det låter ju onekligen bättre om de skriver på hemsidan att det går att se ZTV via deras hemsida, även om det inte finns ett korn av sanning i det hela.

 

Där har du faktiskt fel. Ja, det går inte att se Naruto via stream eftersom de inte har rättigheter. Men du har fel om att det aldrig funkat för någon. Jag tittar alltid på ZTV via streamen.

 

http://www.ztv.se/live.php

 

tsk tsk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Där har du faktiskt fel. Ja, det går inte att se Naruto via stream eftersom de inte har rättigheter. Men du har fel om att det aldrig funkat för någon. Jag tittar alltid på ZTV via streamen.

 

http://www.ztv.se/live.php

 

tsk tsk.

 

Han har hälften rätt. För många av oss så fungerar inte ZTV's Live-sektion alls. Bara ett fåtal av mina vänner får den sidan att fungera som den ska. :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enda skyddet som finns för att inte visa Naruto på webben är en bild. Öppna asx länken i Windows Media Player http://www.ztv.se/live/ztvlive.asx så går det utmärkt att se Naruto :p

Whoa, det fungerar ju till och med i Mplayer. :D

 

(Men man måste öppna ztvlive.asx som en textfil och använda sig av URL:en i filen. Att öppna asx-filen direkt fungerade inte.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...