Hoppa till innehåll
Anime.se

Heroes


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

Någon mer än jag som hittat denna underbara tv-serie?

 

Tänkt dig X-men utan gummidräkter, så är du nästan rätt... nej helt fel, men det handlar om nästa steg i människansutveckling, olika "talanger, om man vill kalla deras krafter för det. Några av krafterna är nästan helt X-men ripoff, men va tusan, det gör mig inget.

 

tänkte se vad folk tänker om den å så, såg 18 avsnitt (alla som är ute) sen i söndags morse :rolleyes:

den är nästan som prison break, ju längre tid man följt den destu djupare och svårare blir den att släppa, längtar som tusan efter avsnitt 19!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sett sen den började. Ojämn kvalitet, men rätt bra emellanåt. Dock undrar jag om de har någon riktig plan på hur serien ska fortskrida -- ibland känns det som att de hittar på eftersom.

 

Apropå X-Men så är ju Stan Lee (seriens skapare tillsammans med Jack Kirby) med i ett avsnitt. Han är busschaufför. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äsch vad ska man med vanliga TV-serier till när det finns anime? :>

 

Detta, mina damer och herrar, är vad vi kallar en weeaboo.

 

http://www.urbandictionary.com/define.p ... id=1427331

 

Så för att jag i princip inte gillar något av det som sänds på svensk TV så stämmer allt det? Snälla, läs på innan du använder ord du inte känner till.

Och sen så lilla vän så ska du se att japaner ser på "vanliga TV-serier" med (mer än anime).

 

Sen kan det ju diskuteras hur seriös jag var med min lilla kommentar med. /sigh

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så för att jag i princip inte gillar något av det som sänds på svensk TV så stämmer allt det?

 

Kanske inte allt, men jag syftade på "anime är bättre än allt annat som går på tv"-mentaliteten som weeaboos allt som oftast har, ja.

 

Sen kan det ju diskuteras hur seriös jag var med min lilla kommentar med. /sigh

 

Och jag säger detsamma. Men i vilket fall som helt måste du medge att din kommentar framstod som jäkligt naiv och onödig. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

spoiler för er som inte sett till avsnitt 18

peacerj0.png

antagligen en av dem roligaste scenerna när Hiro säger detta :P

 

f.ö. så gillar jag Peter mer och mer, men shit alltså vilken cliffhanger dem la på avsnitt 18!

 

jag har inte koll på vilka dagar det sänds nån som har lust att upplysa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske inte allt, men jag syftade på "anime är bättre än allt annat som går på tv"-mentaliteten som weeaboos allt som oftast har, ja.

 

Och jag säger detsamma. Men i vilket fall som helt måste du medge att din kommentar framstod som jäkligt naiv och onödig. :D

 

Det är den mentaliteten alla som bor i Sverige borde ha. Utom dom som är 40+ och gillar program som "Du blir vad du äter". ;<

 

Fast sen har vi naturligtvis svenska guldklimpar som tex alla Filips och Fredriks program. :]

 

Och naturligtvis gillar jag vanlig film med. Sen på tal om TV-serier, Roswell och Buffy, där har vi grejer! :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske inte allt, men jag syftade på "anime är bättre än allt annat som går på tv"-mentaliteten som weeaboos allt som oftast har, ja.

 

Och jag säger detsamma. Men i vilket fall som helt måste du medge att din kommentar framstod som jäkligt naiv och onödig. :D

 

Det är den mentaliteten alla som bor i Sverige borde ha. Utom dom som är 40+ och gillar program som "Du blir vad du äter". ;<

 

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske inte allt, men jag syftade på "anime är bättre än allt annat som går på tv"-mentaliteten som weeaboos allt som oftast har, ja.

 

Och jag säger detsamma. Men i vilket fall som helt måste du medge att din kommentar framstod som jäkligt naiv och onödig. :D

 

Det är den mentaliteten alla som bor i Sverige borde ha. Utom dom som är 40+ och gillar program som "Du blir vad du äter". ;<

 

:(

 

Soz. :(

Får jag klanka ner på melodifestivalen då? :<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske inte allt, men jag syftade på "anime är bättre än allt annat som går på tv"-mentaliteten som weeaboos allt som oftast har, ja.

 

Och jag säger detsamma. Men i vilket fall som helt måste du medge att din kommentar framstod som jäkligt naiv och onödig. :D

 

Det är den mentaliteten alla som bor i Sverige borde ha. Utom dom som är 40+ och gillar program som "Du blir vad du äter". ;<

 

:(

 

Soz. :(

Får jag klanka ner på melodifestivalen då? :<

Ja. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alltså jag håller på å gå i bitar, det är snart "bara" en månad kvar till nästa avsnitt :(

 

har iofs börjat följa andra serier nu också, "The Dresden files" och lite "Stargate", sen har man ju alltid leta fram nån anime eller manga som kan roa sig med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...