Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad spelar du just nu och vad ser du fram emot för spel?


JockeII
 Share

Rekommenderade inlägg

Spelar två spel lite sådär emellan varandra just nu. Ducktales remasterd och Tales of Xilla. Ducktales är mest för nostalgins skull och det funkar helt klart. Xilla är för att jag inte kan låta bli att spela dessa Tales of-spel. Jag erkänner nu, jag följer knappt handlingen här något speciellt, känns inte speciellt intressant för det känns som man gjort allt i tidigare spel med en viss skillnad. Vad jag gillar dock är väl ändå dessa skit dialoger som ploppar upp ibland och även gameplayen som jag gillar sen tidigare spel. 

 

Blir väldigt mycket spela nu, men det är skönt med semester! 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Efter att ha spelat TellTales TWD-spel så fick jag nys om deras nya projekt The Wolf Among UsSpelet är baserat på serietidningen Fables. Serien (som jag nu börjat att läsa och rekommenderar starkt!) handlar om sagofigurer så som Snövit, Stora stygga vargen, Skönheten och Odjuret m.m. Serien är dock en riktigt tvist på dessa klassiska figurer som i denna historia huserar i våran värld och närmare bestämt i NYC. Huvudpersonen i spelet kommer att vara Bigby Wolf (Stora stygga vargen) som i vår värld är en kedjerökande polis för fabler speciella fall. 

 

Jag ser verkligen fram emot denna höst då även TWD säsong 2 ska komma samt detta spel som känns som gjort för TellTales att ta hand om. Någon annan som ser fram emot detta? 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Spelar för tillfället inte så mycket, och gw2 har jag inte spelat så mycket på senaste tiden heller.

 

Spelar dock pokemon tcgo men bara en match per dag för att få tokens och sen så spelar jag min Pokemon black nuzlocke challenge (det ser inte bra ut för mig i den utmaningen).

 

Sen så ser jag fram emot Pokemon X & Pokemon Y som släpps den 12 Oktober  :colonthree:  :reallyhappy:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelar en hel del Final Fantasy 14 just nu. Spelar på server Odin om det är någon här som också gör det är ni välkomna att lägga till mig. Spelar även lite League of Legends ibland så Mishee om du spelar på West kanske vi kan köra ett par games.

 

Ser fram emot att GTA V kommer till PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Just nu spelar jag främst Arma 2 Invasion 1944. med min unit på runt 36 medlemmar, annars så spelar man lite League of Legends, Diablo 3 och Red Orchestra 2. Ska prov spela Tera Online snart då man blev väldigt sugen på MMORPG's efter att ha sett färdigt Sword Art Online.

 

Förövrigt är man lite besviken på Battlefield 4 Betan...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Jag blev ledsen i ögat när jag fick reda på att det inte kommer släppas till PC.

 

Synd att spelet inte finns på fler plattformar, det och flower är några av de bättre spelupplevelser jag haft denna generation. Kan förstå att spelen inte tilltalar alla, men kul med spel som skiljer sig i tempo så pass jämfört med resten på marknaden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...