Gao Skrivet maj 22, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2007 Villken är Den bästa romantiska animen ni sätt?? Själv tycker jag Aishiteruze baby och Suzuka är dom bästa efter som det inte är överdrivet ecchi och dom är välldigt seriösa.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet maj 22, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2007 SaiKano/Air Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet maj 22, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2007 Romantik, då tänker jag först på lite kärlek mellan pojke och flicka och jag skulle nog påstå att Air är mer åt drama hållet(dock är Air en av mina favoritserier någonsin). Men jag säger nog Da capo och Bokura ga Ita. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 22, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2007 Mycket svårt att säga. Det är min favoritgenre och det känns som om jag har mycket kvar att se inom den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 22, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2007 Jag måste nog säga Chrno Crusade, faktiskt, det är den serie som lämnat störst intryck på mig även efter det att serien tagit slut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 22, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2007 Den första serien som poppar upp i skallen som jag trodde ni andra också skulle skriva är, Kimi Ga Nozomu Eien. Fast det är väl ingen rakt igenom romantisk serie direkt. Mer drama. Kanske. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet maj 22, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2007 Chrno Crusade helt klart, hade en stor klump i halsen efter den serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 22, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2007 Kimi ga Nozomu Eien var en av dom första jag såg i temat och gillade den väldigt mycket. Men får nog säga att Bokura ga Ita är favoriten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet maj 22, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2007 Chrno Crusade & KareKano är uppe i toppen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 22, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2007 Maison Ikkoku helt klart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet maj 22, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2007 Elfen Lied ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet maj 22, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2007 Onegai! Teacher by far. Helt underbar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jinha Skrivet maj 22, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2007 Chrno Crusade var en anime som fastnade i hjärtat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basara Skrivet maj 22, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2007 Romantik? Finns inte en "bästa" anime så jag får skriva ned de titlar som jag kommer på Fullmoon wo Sagashite She, the Ultimate Weapon Air Kanon Da Capo Canvas 2 Maburaho Seto no Hanoyome Nagasete Airantou Demonbane Maison Ikkoku Love Hina En titel som är snarlik Maburaho, inte Mahoromatic Ai Yori Aoshi Är nog allt jag kommer på för tillfället. Är inte romantik rakt igenom på de men det är en del/stor del av ämnet. edit - fick lägga till ett par serier med en gång... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 23, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2007 Men får nog säga att Bokura ga Ita är favoriten. Rätt svarat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 23, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2007 Svårt att ta ut en favorit, men Koi Kaze skulle vara en av dom allafall. Sen får man säga vad man vill om den, men väcka känslor det kan den. Även Saikano och Kimi ga nozomu eien ligger bra till, Air vill jag inte räkna hit eftersom den fokuserar på någonting annat. Dom flesta av mina favoriter finns nog bland bishoujo spelen dock, Muvluv, Tenshi no inai 12 gatsu etc. En titel som är snarlik Maburaho, inte Mahoromatic Mahoraba? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basara Skrivet maj 23, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2007 En titel som är snarlik Maburaho, inte Mahoromatic Mahoraba? Kan vara den. Mahoraba - Heartfull Days eller något liknande där huvudhjältinnan har minst sagt en delad personlighet ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 23, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2007 Någon som sett alla Memories Off OVA's? Åsikter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 23, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2007 Någon som sett alla Memories Off OVA's? Åsikter? Om jag nu kommer ihåg rätt så tyckte jag att dom inte var speciellt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gao Skrivet november 24, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 24, 2007 Någon som vet någon bra romantisk anime som inte är under harem kategorin utan där dom håller sej mellan en kille o tjej?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet november 24, 2007 Anmäl Share Skrivet november 24, 2007 Kare Kano, Bokura ga Ita, Midori no Hibi, Ai Yori Aoshi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gao Skrivet november 24, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 24, 2007 Kare Kano, Bokura ga Ita, Midori no Hibi, Ai Yori Aoshi hehe redan sätt dom Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet november 24, 2007 Anmäl Share Skrivet november 24, 2007 Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora ,3x3=Eyes, chobits Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet november 24, 2007 Anmäl Share Skrivet november 24, 2007 Fushigi Yuugi, för bövlen! En av de allra första animena jag såg på, och alltid lika uppskattad. Mangan ligger dock snäppet varmare om hjärtat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet november 25, 2007 Anmäl Share Skrivet november 25, 2007 Fushigi Yuugi, för bövlen! En av de allra första animena jag såg på, och alltid lika uppskattad. Mangan ligger dock snäppet varmare om hjärtat. TACK!! hjälte! Lägger till Hana Yori Dango som ett som ett enda stort kärleksdrama och Escaflowne. Eventuellt kan man lägga in Inuyasha. Övriga: Scrapped Princess? Gundam Seed Destiny (till viss del) och att INTE GLÖMMA TSUBASA CHRNONICLES! Sen har vi Lovely complex, Loveless,Peach girl, susuka, Nana och gudarna ska veta hur många många fler Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg