Hoppa till innehåll
Anime.se

Engelsk talande anime


zegor
 Share

Rekommenderade inlägg

Alla anime DvD:er från staterna har ett dubb spår med engelska om jag inte missminner mig. Så det är väl bara att köpa dina filmer därifrån. I övrigt om du är en pirat så finns det några rippar av dessa dvd:er vilka du säkert kan leta upp om du tar dig för.

 

ha D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blood: The Last Vampire är iofs inte bra, så den kan man inte räkna med ^^

 

Vampire Hunter D: Bloodlust är dock rätt hyffsad och dubben är helt 0key. Vet inte om jag har sett så mkt bra dubbar på engelska faktiskt, förutom just denna. Och det kanske var för att det var bland de första animes jag såg ^^

 

Aja, Yare yare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vampire Hunter D: Bloodlust är dock rätt hyffsad och dubben är helt 0key. Vet inte om jag har sett så mkt bra dubbar på engelska faktiskt, förutom just denna. Och det kanske var för att det var bland de första animes jag såg ^^

 

Elgen: VHD:Bloodlust finns med japansk dubb... De spelade in den först med engelska rösterna. Den skapades av Madhouse som sedan åkte över till USA och spelade in de engelska rösterna. Det släpptes en ltd utgåva av Bloodlust med japansk dubbning.

 

Cheers mate!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Många bra serier har blivit dubbade till engelska, men det finns ingen bra engelsk dubb.

 

nu drar du väl ändå allt över en kant. personligen tycker jag att dubben till princess mononoke och akira är riktigt bra.

 

Princess monoke dubben gjordes av riktiga kändisar.. Kanske därför...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Många bra serier har blivit dubbade till engelska, men det finns ingen bra engelsk dubb.

 

Det finns en del bra dubbar, även om jag oftast föredrar japanska..

 

Tex, Full Metal Panic stod jag inte ut med på japanska... engelska dubben var mycket bättre >:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...