Hoppa till innehåll
Anime.se

Forumträff, ngn som är intresserad tro?


Är du intresserad av forumträff i Sthlm?  

78 medlemmar har röstat

  1. 1. Är du intresserad av forumträff i Sthlm?

    • Ja
      33
    • Kanske...
      30
    • Nej
      15


Rekommenderade inlägg

  • Svar 156
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Det är för långt bort för mig med, men det har jag iofs vetat länge (även fast mitt lokalsinne suger). Det är för dyrt med tåg, jag menar, att bara åka till Göteborg fram och tillbaka kostar ca 850 kr.

Till Luleå kostar 850 kr ENKEL resa med en restid på 11-12 timmar och dessutom verkar det inte finnas någon möjlighet att komma hem igen på ett tag.

Därför uteslöt jag denna möjlighet för några veckor sedan, tyvärr...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag var i umeå nu så skulle jag lungt åka till luleå och va på anime visningen men just nu är man nere i mariestad och det är en jävla bit till lule här i från. Ca 14 timmar tror jag. och pengar har man knappt, allt gick åt förra resan och man får inte pengar för än i september :| . Kankse nästa gång ...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herid du kan u alltid göra en lista när det är så man vet, kanske att man bypassar luleå någon gång ;)

 

 

fast du kanske inte har det klart vilka datum det blir.

 

forumträffen...ok, jag vill gärna att detta förslaget går igenom.

och jag antar att jag itne kan göra så mycket, men om det är till någon hjälp så har jag ett förlag: alla som är intreserade skriver upp när dom är lediga (någon helg) och om det klashar rätt så kan man ju ta det datumet.

 

:| please...do it, KILL ME!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det ser ut som det och jag tror jag ska citera mig själv.

 

Mkt, sant. Men om det är annat väder får man kompromissa helt enkelt. Göra ngt annat dvs.

Det blir iaf uppskjutet ett tag framöver. Vet inte exact när, men det får vi alla återkomma till antar jag.

 

Just nu har jag det tight med att fixa en forumträff, och jag tänker inte göra allt själv, vilket jag kommer snacka med dig och andra som jag har pratat ihop mig med om när vi kan tänkas ha det. Men jag tänker inte ta upp det fören om ett tag, när vet jag inte.

Annars är det bara upp till ngn annan att ta tag i det, jag har inget emot det.

Svar nog? =D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det angår faktiskt inte mig så jättemkt, om folk är jättesugna nu, så kan jag tänka mig att ngn annan tar tag i det istället och då driver igenom det.

 

Jag skulle dock tro att det är rätt många som är villiga nästa ggn jag kommer med förslaget också.

Det är bara dumt att spekulera på det viset att "Tänk om ingen vill om några månader!".

Du har väl hört: "Hade inte "om" varit ivägen, hade kärringen flugit till månen."

Det går inte att veta säkert, så vi kan lika gärna chilla lite tills vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...
Gäst Dubbis(tomado)

Öööhhh...

Om typ en 13-åring hade kommit da?

Hade han gått in på krogen o tagit öl då?

Nej, såklart inte han får ju såklart gosa med de

gosiga tanterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

asså blir det nån forumträff eller? jag skulle ju inte banga...

 

först kollar man lite anime, nördar sig o whatever... sen så glider vi hem till mig o röker vattenpipa, tar ett par bärs och kollar mer anime... wow det låter som en heldag!

 

edit: eller så kan vi skippa delen där vi glider till mig... men iaf, jag bangar inte på en forumträff...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...