Kuwanger Skrivet september 13, 2007 Anmäl Share Skrivet september 13, 2007 Nån tycker väl det här är skoj också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet september 13, 2007 Anmäl Share Skrivet september 13, 2007 Skithäftigt =O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet september 13, 2007 Anmäl Share Skrivet september 13, 2007 Snyggt men nästan lite obehagligt på samma gång. Haruhi ser rätt tillfredsställd ut med pilen längst ner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet september 13, 2007 Anmäl Share Skrivet september 13, 2007 Tänk vad kul man kan ha med en Haruhi som tittar ^^ Måste ha varit ett jävla arbete att få allt att dras med/förstoras och förminskas rätt för att det skall se bra ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 14, 2007 Anmäl Share Skrivet september 14, 2007 Startsida ftw. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet september 14, 2007 Anmäl Share Skrivet september 14, 2007 Startsida ftw. Precis vad jag tänkte, men risken finns ju att man inte kommer vidare sen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet september 14, 2007 Anmäl Share Skrivet september 14, 2007 Trevlig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet september 15, 2007 Anmäl Share Skrivet september 15, 2007 Sweet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 17, 2007 Anmäl Share Skrivet september 17, 2007 åh, goodie, nu kommer jag alldrig härifrån Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet september 17, 2007 Anmäl Share Skrivet september 17, 2007 åh, goodie, nu kommer jag alldrig härifrån FYI: det stavas "aldrig"... Så du inte gör om det misstaget i framtiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet september 17, 2007 Anmäl Share Skrivet september 17, 2007 Aldrig stavas aldrig med två l och alltid stavas alltid med två l. =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 17, 2007 Anmäl Share Skrivet september 17, 2007 Jag har typosjukan, den är kronisk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuwanger Skrivet september 19, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet september 19, 2007 Farligt att ha den som startsida. Man kommer ju inte därifrån. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet september 22, 2007 Anmäl Share Skrivet september 22, 2007 Nån tycker väl det här är skoj också. den var rätt ball ja. ;) åh, goodie, nu kommer jag alldrig härifrån FYI: det stavas "aldrig"... Så du inte gör om det misstaget i framtiden. Jag stavar altid fel på internet men alldrig i irl. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Endolphins Skrivet november 13, 2007 Anmäl Share Skrivet november 13, 2007 Jättesnygga ögonrörelser! Finns det inte något sätt att sno den där flash-grejen och lägga den någonstans på sitt skrivbord? Mer interaktiv än Konadancer och inte fullt lika påträngande (speciellt om man kan krympa den lite). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet november 13, 2007 Anmäl Share Skrivet november 13, 2007 Finns det inte något sätt att sno den där flash-grejen och lägga den någonstans på sitt skrivbord? Om man gräver lite i källkoden stöter man på http://b.bngi-channel.jp/psp-haruhi/swf/haruhi_swf_sample/haruhi512/haruhi512.swf. Vidare är jag inte till hjälp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet november 13, 2007 Anmäl Share Skrivet november 13, 2007 Mikuru is watching you: http://b.bngi-channel.jp/psp-haruhi/sos_pop02.html Nagato is watching you: http://b.bngi-channel.jp/psp-haruhi/sos_pop03.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg