Hoppa till innehåll
Anime.se

Officiell chatt!


Sceleris
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

[00:13:29] <&Sceleris> Eller, kunde gissa.
[00:13:34] <jeekl> Så varför frågetecken?
[00:14:25] <&Sceleris> Han hör inte till min stamm!
[00:15:15] <&Sceleris> Stam.
[00:15:26] <&Sceleris> >_>
[00:15:27] <&Sceleris> <_<
[00:17:48] <@Dread> D:
[00:17:51] <@Dread> Felstavning
[00:17:56] <@Dread> Det här ska postas på anime.se
[00:17:59] <@Dread> och förevigas
[00:18:01] <&Sceleris> ;o

 

Så nu kommer dagen Sceleris stavade fel aldrig glömmas bort!

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
15:55  * Amin stjäl en kram av Sceleris och binder upp den.15:55 <&Sceleris> Amin: DU DIN! ...Äh, behåll den. Jag använde den ändå inte                  till nåt.15:56 < jeekl> sceleris - flickornas favorit.15:56 < Amin> ^_^15:56 < Amin> ._.15:56  * Amin är ingen flicka15:57 <&Sceleris> Volbla: Om jag blundar så är du.15:57 < Volbla> Alltid.15:57 <&Sceleris> Oj. Amin: menade jag.15:58 < Volbla> Sceleris, tara. Kan du inte sluta tänka på mig? *^-^*15:58 <&Sceleris> Det går inte en sekund utan att jag tänker på dig~15:58 < jeekl> sceleris är en sån orre asså, flörtar med alla.15:58  * jeekl har lärt sig ett nytt ord.15:59 < Volbla> Är inte det en fågel?

 

Eftermiddagschatterna är så underbara....! =D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
Är det bara jag som har ett citat-fetish? :<

 

[02:10:39] <Zeedox> Hur kommer det sig att du köpt så många spel utan att spela dem? :o

[02:11:42] <+doppler> Zeedox: Att klicka på "köp" i Steam tar bara några sekunder. :/

[02:12:17] <Zeedox> Men det brukar kosta pengar när jag gör det. :x

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 months later...

Nä. Det är några inlägg per dag. Jag förstår inte varför de inte använder forumet för det.

Min brusar-klient bara dör när jag försöker koppla upp, så jag gav upp. Orkar inte installera en IRC-klient på min burk, jag sitter framför datorn nog som det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm? Det skrivs 2000-5000 rader per vecka (oftast 3000-4000) i chattkanalen, det är väl inte fy skam.

 

Eller, ja, det är väl fy skam att det inte skrivs mer på forumet förstås... :ambivalentdrop:

men innan min chatt så var senaste inlägget från februari :O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Glömt bort dig, King Duzu? :happydrop:

 

Nåja, vad jag tänkte posta var...

 

Chattloggar, kapitel 73: "Världens räddaste människa"

 

20:05 < Dread> Sceleris du är skrämmande

20:21 < Dread> lite skrämmande att de i uppdraggranskning filmar när en 3-4åring spelar gta4 (såg ut som det iaf)

15:00 < Dread> alltid lika skrämmande varje gång man ser http://www.sankakucomplex.com/wp-content/gallery/tracing-gallery/Suspected trace comparison image 18.jpg

19:41 < Dread> skrämmande

17:57 < Dread> flaskis, det mest skrämmande är att man inte hittar vad man ska köpa eller att man hittar för mkt man ska köpa

18:54 < Dread> Sceleris det är skrämmande inte kul

21:46 < Dread> Ska bli spännande och skrämmande att se vad det blir av hela soppan

12:57 < Dread> lite skrämmande

13:10 < Dread> den artikeln var faktiskt jäkligt intressant, inte för att den innehåller speciellt mycket ny information, men jämörelsen var ganska skrämmande t.ex

23:00 < Dread> det är lite skrämmande tycker jag

20:09 < Dread> ändå besöker man båda sidorna skrämmande mkt

15:04 < Dread> helvete vad skrämmande

15:06 < Dread> skrämmande

15:06 < Dread> väldigt skrämmande

18:05 < Dread> Gravskopan skrämmande.... väldigt skrämmande

18:07 < Dread> kanske, men skrämmande

10:20 < Dread> för var dag som går så blir de än mer skrämmande

10:22 < Dread> Jo, men man brukar ju vänja sig, men jag blir bara mer och mer rädd för dem

12:23 < Dread> personligen tycker jag det är skrämmande att man måste sätta regelverk för hur mkt kött det måste vara i en kötträtt.

21:27 < Dread> tbh så är den lite skrämmande

20:10 <@Dread> Usch lika skrämmande som mjukvarupatent är i USA.

11:58 <@Dread> Det vore väldigt skrämmande.

23:04 <@Dread> Nej, skrämmande coolt.

17:13 <@Dread> Jo, likväl skrämmande

18:28 <@Dread> annars så kommer jag nog missa en del är jag rädd.

19:34 <@Dread> Är egentligen skrämmande hur lite marknadsföring de fått

22:36 <@Dread> Då blir jag rädd :O

20:24 <@Dread> Mecchaman det låter skrämmande

19:28 <@Dread> Du är en vis men skrämmande person.

21:14 <@Dread> Det vore skrämmande.

21:36 <@Dread> Bildtexten passade på ett väldigt skrämmande sätt väldigt bra.

19:23 <@Dread> De är skrämmande

19:59 <@Dread> Najica blev rädd nu :O

09:30 <@Dread> Han är rädd om sin själ Sceleris.

17:30 <@Dread> Tycker mest de är skrämmande hur folk bara accepterar

18:34 <@Dread> Ibland är du skrämmande Sceleris, jag tror du kan läsa mina tankar på distans.

18:17 <@Dread> Det är lite skrämmande när man rensar nerladdningsmappen ibland

19:19 <@Dread> de lilla jag kan efter fyra år är väldigt skrämmande

15:15 <@Dread> Det är skrämmande isf

19:13 <@Dread> Volbla kan man tända på Berlin muren så kan man vara rädd för våta drömmar.

15:49 <@Dread> Sceleris: Det är lite skrämmande att du måste gissa för att komma med ett sådant påstående.

16:00 <@Dread>  Fan vad ni är skrämmande ibland.

23:03 <@Dread> Låter väldigt skrämmande.

01:33 <@Dread> Det hade varit lite skrämmande

22:11 <@Dread> Ja... det är skrämmande..

19:10 <@Dread> Är bara skrämmande att de vill ha med cs:go vid nästa international med troligen samma prispott...

10:01 <@Dread> Lite skrämmande också

17:27 <@Dread> Ni är skrämmande ibland

15:45 <@Dread> Jag är rädd för den smileyn.

18:55 <@Dread> Ja, det bidrar till den skrämmande effekten

22:46 <@Dread> Nej, den är skrämmande

20:36 <@Dread> Det är fan skrämmande med windows ibland

11:31 <@Dread> Ja, och väldigt mycket mer skrämmande

20:26 <@Dread> Blir lite rädd när jag läser "Är så extremt nöjd med min Lumia 920!! Kameran är riktigt sjysst! Sen är skärmen helt grym, mycket bättre än min Galaxy S3! Kan varmt rekommendera!!" hur ofta köper folk mobiler egentligen :S

16:49 <@Dread> Saya det är faktiskt lite skrämmande att de skriver så mkt om hd-camera sen inte ett ord om upplösningen om man inte går in på technical specs.

22:07 <@Dread> Seriöst om Obama inte vinner valet i USA så blir jag verkligen rädd för amerikaner.

22:12 <@Dread> Volbla det är självklart, men jag blir riktigt rädd för dem om de låter romney ta det.

16:29 <@Dread> Sceleris du är en skrämmande person ibland --_

23:41 <@Dread> Ja på ett lite skrämmande sett.

23:35 <@Dread> Lite skrämmande

22:34 <@Dread> Man blir faktiskt lite rädd

23:30 <@Dread> Vet inte om det är skrämmande eller inte att alla bra filmer från ghibli är det en Miyazaki bakom.

16:47 <@Dread> Sceleris du är lite skrämmande just nu

19:53 <@Dread> det var skrämmande att se godis i butiken

15:34 <@Dread> Den är skrämmande dålig >_<

16:13 <@Dread> Volbla: Jo, men det är ändå skrämmande att de tar bort så mycket

20:31 <@Dread> Fan tycker det är skrämmande att jag får bättre ljud när jag lyssnar på musik från youtube eller stream från own3d/twitch än när jag spelar upp flac musik i foobar eller liknande :S

00:04 <@Dread> Det är egentligen skrämmande att det kostar nästan lika mycket att se den en gång på bio som att köpa filmen på bluray.

17:05 <@Dread> Sceleris... det där är en skrämmande titel i amerikatt

14:45 <@Dread> Lite skrämmande att vissa betalade ett par hundra kronor för en dota 2 beta invite för lite över ett år sedan

11:14 <@Dread> jag vet inte, jag tycker de är lite skrämmande med hur mycket merchandise som görs kring en serie

21:42 <@Dread> Det är faktiskt lite skrämmande ibland

21:14 <@Dread> Jag blir lite rädd när du tror det är det jag gör.

22:43 <@Dread> f.ö. var det en skrämmande kort nostalgitripp att titta på gamla trådar man skapat.

23:31 <@Dread> Jag börjar bli lite rädd över mitt rykte här i kanalen.

20:17 <@Dread> till och med jag är räddare för dig än för björnarna.

13:24 <@Dread> Men jag är rädd för att bli besviken.

22:52 <@Dread> Jag blir rädd för din manlighet Saya.

14:58 <@Dread> Skrämmande.

20:00 <@Dread> http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16671094.ab Jag blir rädd ibland, nog för att jag inte har höga tankar om USA... men -____-

19:28 <@Dread> Jag tycker det borde vara skrämmande.

09:41 <@Dread> Skrämmande nog,

10:17 < Dread> men jag är rädd för att den inte kommer bli bra för att de kommer få skynda så mkt i andra halvan

19:13 <@Dread> Ja, men det låter lite skrämmande :o

00:17 <@Dread> Jag tycker japanska hemsidor är skrämmande, känns som det alltid är massa erotiskt tecknat och massa reklam överallt

18:49 <@Dread>  Saya, den smaken är skrämmande. Det luktar som chokladmilkshake, det smakar misstänkt likt det, men konsistensen är åt helvete så man blir förvirrad

09:11 <@Dread> Skrämmande person

00:01 <@Dread> Det låter som en skrämmande koppling.

15:24 <@Dread> Du är en skrämmande person.

19:37 <@Dread> Svensk politik är för skrämmande att ens tänka på, färre hjärnceller hos någon person än hos våra politiker får man leta efter.

22:05 <@Dread> doppler är alla kebabrullar så skrämmande?

22:07 <@Dread> doppler, du skrev däremot att den låg i "sin" mage, därav är det en skrämmande kebabrulle.

21:54 <@Dread> super size me är rätt skrämmande

20:49 <@Dread> Ni här i kanalen har en skrämmande bild av mig tbh

21:28 <@Dread> Sceleris den här hösten är så sjukt galet lovande att det är skrämmande :D

20:17 <@Dread> Seriöst det är skrämmande att se typ gold rush alaska, eller jungle gold

18:31 <@Dread> Det är skrämmande ibland när man läser om de vanligaste lösenorden :o

20:19 <@Dread> Det är egentligen skrämmande hur mycket cookies man har som är relaterade med google <_<

23:17 <@Dread> Saya, du tänker för likt mig ibland, det börjar bli skrämmande.

22:07 <@Dread> Jag tycker själv det är skrämmande när man åker pågatåg från kristiandstad/hässleholm mot helsingborg och hör visa prata

23:23 <@Dread> Det där är också skrämmande, varför i helvetes namn ska polisen betala för att få ut uppgifter för att kunna lösa brott...

07:50 <@Dread> Skrämmande.

22:06 <@Dread> Tycker bara de är skrämmande hur mkt smink de har.

18:40 <@Dread> Hatar fasen att handla i butiker, man blir ju rädd när försäljarna hoppar på en.

17:42 <@Dread> Jag blir bara rädd för det där, jag hade inte hört talas om honom alls till för någon månad sedan

18:53 <@Dread> Shit det är lite skrämmande att lyssna på wheel of time

00:44 <@Dread> Sceleris ibland är du skrämmande, men det stämmer nog att det var Volbla

14:10 <@Dread> Skrämmande att Volbla har anime som en synonym för snusk

23:12 <@Dread> Sceleris du är fasen skrämmande ibland.

22:37 <@Dread> Zeedox det är enkelt, jag är rädd för att dö i dota 2, det är helt enkelt tävlingsinstinkt!

22:22 <@Dread> skrämmande tanke

  • Uppröstad 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 months later...

Kan vi inte liva upp denna tråd? :D

 

Visst, men observera att denna tråd är till för att informera om att Anime.se har en IRC-kanal. (Om du inte vet vad IRC är, se första inlägget i tråden.) Tråden är inte relaterad till chattrummet på sidan, och den är verkligen inte till för småprat – det är ju vad hela Allmänt-forumdelen är till för!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...