Hoppa till innehåll
Anime.se

Nevada Girl


Pjat
 Share

Rekommenderade inlägg

herregud :( läste det du skrev om henne och gått in på alla länkar och fortsuttit att läsa.. mår illa -- så sjukt

 

torkar sig i ögonen och tar sig på magen

 

oh well, annars som sagt är det en väldigt snygg bild du tecknat ^^ gillar den!

 

keep the good work up

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fy fan, läste du hade skrivit och kollat på länkarna. Sjukt, helt sjukt. Tror ni hon blev "inspirerad"/"påverkad" av Battle Royale?

 

Schysst bild, men usch vilken historia bakom :surprised:

 

Va?

11:årig mördare...låter inte som någon vinnande serie.

 

Det är ingen serie, det har hänt i verkligheten...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Woohhh.....scary, Men fan va läbbigt!

En liten unge som kommer vid dörren, hej, vad gör du här, stig på.

efter 5 sek så vänder amn sig om och blir knivhuggen av en liten oskuylldig unge!

 

(den här var visst inte oskylldig)

Så det där skulle vara elvaåringen?

varför har du valt den till det?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att det är extremt intressant. Det kanske låter hemskt, men det finns en del intressanta tankegångar som bildas omkring sådant. En fråga som för många kommer upp är att det är hemskt för att hon är så ung. Jag skulle vilje påstå att det är lättare ju yngre och mer mottaglig man är. Jag undrar vad som drivit henne till detta, det är ju uppenbart att det ligger mer bakom en de anledningar som hon anger i media. Dessutom så stöder det en egen teori som jag har, en teori som går ut på vad man genetiskt är kapabel till, och kanske till och med troligt kan utföra. Jag tror att vissa är mer mottagliga för saker än andra. Det enda som kanske behövs är att det finns något som, så att säga utlöser en naturlig impuls. Kanske viljan att döda.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...