Hoppa till innehåll
Anime.se

Era skrivbord


Sceleris
 Share

Rekommenderade inlägg

 

*saved*

 

Seriöst, hade jag inte haft min nedrans CRT-skärm i 4:3 så hade jag använt den istället för "min personliga favorit". :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Seriöst, hade jag inte haft min nedrans CRT-skärm i 4:3 så hade jag använt den istället för "min personliga favorit". :3

Din "personliga favorit" är ju mer 16:10 än 4:3... :rolleyes:

Sen är ju Haruhi-bakgrunden närmare 4:3 än 16:10/9.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Seriöst, hade jag inte haft min nedrans CRT-skärm i 4:3 så hade jag använt den istället för "min personliga favorit". :3

Din "personliga favorit" är ju mer 16:10 än 4:3... :roll:

Sen är ju Haruhi-bakgrunden närmare 4:3 än 16:10/9.

 

För det första har inte det någon som helst betydelse när det gäller en helt vit bild. Jag kan använda den bilden som bakgrundsbild utan att tänka på att det ser "konstigt ut".

För det andra så postade jag bara någon random vit bakgrund för att jag inte orkade lägga upp en meningslös, vit bild på en FTP eller annan foto-sida, och sedan lägga upp den här, bara för att måtten ska stämma med vad jag använder på min skärm. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om du tog dig illa vid för att jag la upp "fel" bild... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, jag godtar inte din ursäkt. Poängen med den här tråden är att ta en skärmdump på ditt skrivbord (alternativt fotografera det skrivbord du sitter vid), inte posta random bakgrund som man hittat på Internet. >:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, jag godtar inte din ursäkt. Poängen med den här tråden är att ta en skärmdump på ditt skrivbord (alternativt fotografera det skrivbord du sitter vid), inte posta random bakgrund som man hittat på Internet. :evil:

 

Håller med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, jag godtar inte din ursäkt. Poängen med den här tråden är att ta en skärmdump på ditt skrivbord (alternativt fotografera det skrivbord du sitter vid), inte posta random bakgrund som man hittat på Internet. >:)

 

Håller med.

 

Happ.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag bytte!

Grymt snygg, den vill jag ha!

 

25zpgck.png

 

Och där får du den, tror det är menybilden till BD releasen av Memories om jag minns rätt. Om det nu är så har jag även, Metorpolis, Gits och Gits SAC. Hojta om någon vill att jag skall ladda upp dem.

 

edit: verkar dock som om den blev skalad

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Personligen så tyckte jag den såg bättre ut om man tog bort texten där det står copyright och att det är maskoten till en viss torrentsida för anime fansubs så jag kanske inte får lov att ladda upp den nya verisionen så den får stanna på min dator, här är iaf originalet.

Synd bara att den inte fanns i rätt format för min skärm så den klipper bort lite i under och överkant men det är sånt man får leva med.

200606251600x1200kairinwallpap.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...