Hoppa till innehåll
Anime.se

Era skrivbord


Sceleris
 Share

Rekommenderade inlägg

Hur är Thunderbird att använda som mailklient?

Typ inget speciellt. Varken bra eller dåligt, den gör det den ska göra :)

Har bara inte orkat byta till Outlook eftersom jag inte vet om mailformatet i Thunderbird är kompatibelt med Outlook (dvs importera mail från Thunderbird).

 

Men innerst inne hoppas jag att Thunderbird också får ett "lyft" från 2.x till 3.x som Firefox och blir typ 100 gånger bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur är Thunderbird att använda som mailklient?

Typ inget speciellt. Varken bra eller dåligt, den gör det den ska göra :)

Har bara inte orkat byta till Outlook eftersom jag inte vet om mailformatet i Thunderbird är kompatibelt med Outlook (dvs importera mail från Thunderbird).

 

Men innerst inne hoppas jag att Thunderbird också får ett "lyft" från 2.x till 3.x som Firefox och blir typ 100 gånger bättre.

 

Då stannar jag på gmail.

Hur är Thunderbird att använda som mailklient?

 

En mailklient... varken mer eller mindre, den innehåller ingen kalender så det är väldigt "rakt på sak" så att säga.

 

Dock föredrar jag helt enkelt Gmail framför Thunderbird (som jag använde innan), främst för det oerhört simpla upplägget.

Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur är Gmail-klienten då? Funkar det för andra mail-konton eller är det webgränssnittet ni talar om?

 

Gmail är ju helt webbaserad precis som vanligt, men det går att ta den offline med Google Gears (eller Chrome, som har det inbyggt). Det går ju också att använda Gmail som klient till privata emailadresser (inte @gmail.com-adresser) via Google Apps vartill man kan peka sina MX-servrar =D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
Jag tror det är dags för mig att lägga till en plattskärm på önskelistan...

O_O

 

Vilket århundrade bor ni i, du och mossarelli?

Sluta mobba mig. Jag har inte cash när jag är arbetslös till att köpa Samsung SSD 200 GB som jag planerade att köpa någon gång. Windows 7 är bättre än XP men jag kan inte ha det just nu.

 

Kenzoku är dock längre bak i tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...