Hoppa till innehåll
Anime.se

Era skrivbord


Sceleris
 Share

Rekommenderade inlägg

happy hacking tangentbord givetvis

Trevligt tangentbord :surprised:. När var det senast du gjorde rent det?

 

Jag har haft mitt tangentbord 6 eller 7 år, jag tror jag har mögel på mitt ;O

 

Tja, de säger ju att en toalettsits är renare än ett tangentbord... ni har bevisat att det är sant ;)

 

Jag tvättar nog mitt minst en gång i månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

... tvätta tangentbord? Har aldrig någonsin gjort det... eller jo! En gång! Jag råkade av misstag hälla en kopp varm choklad över tangentbordet (som av en ren tillfällighet råkade vara en del av min fd. laptop) vilket gjorde att jag fick spendera resterande tid av kvällen att plocka loss alla tangenter, torka och tvätta datorn, samt bordet, lägga alla tangenter i en sil och wooka de lite lätt under vattenkranen och sedan försöka få alltsammans på plats igen!

 

Helgnöje!

 

 

Nej men, utöver det har jag aldrig tvättat mitt tangentbord. Skit finns det ju i det, men den ligger vanligtvis under tangenterna. Det "värsta" är ju dammet som är längst ner mellan varje tangent. Annars lider jag faktiskt inte av det, spegelblankt som det är =D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

... tvätta tangentbord? Har aldrig någonsin gjort det... eller jo! En gång! Jag råkade av misstag hälla en kopp varm choklad över tangentbordet (som av en ren tillfällighet råkade vara en del av min fd. laptop) vilket gjorde att jag fick spendera resterande tid av kvällen att plocka loss alla tangenter, torka och tvätta datorn, samt bordet, lägga alla tangenter i en sil och wooka de lite lätt under vattenkranen och sedan försöka få alltsammans på plats igen!

Jag lider med dig. Inte det roligaste att få dit tangenterna igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, efter att äntligen ha startat om datorn kan jag nu printscreena mitt skrivbord!

 

BDTqchVsr.jpg

 

Samtidigt ställer jag mig nog tillsammans med Kenzoku och mossarelli då även jag kör på en CRT-skärm!

lol wut?

Jag har TFT smalskärm á la Laptop. Tack för att du försökte.

 

Om bilden: Inte världens renaste eller snyggaste skrivbord, men ta en fredagseftermiddag och rensa upp lite. Genvägar och länkar kan ju ligga typ på startmenyn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, efter att äntligen ha startat om datorn kan jag nu printscreena mitt skrivbord!

 

[bild]

 

Samtidigt ställer jag mig nog tillsammans med Kenzoku och mossarelli då även jag kör på en CRT-skärm!

lol wut?

Jag har TFT smalskärm á la Laptop. Tack för att du försökte.

 

Om bilden: Inte världens renaste eller snyggaste skrivbord, men ta en fredagseftermiddag och rensa upp lite. Genvägar och länkar kan ju ligga typ på startmenyn.

 

Jag använder väldigt sällan ikonerna på skrivbordet ^^;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snabb åtkomst... duh.

Nej, skräpsamlingsplats. Det enda folk använder skrivbordet till är att samla mängder med skräp. Och barnporr.

LUFOpLodm.png

SNYGGT!

Kollade precis på din Klibbis och... barnporr?

 

Sånt får man ju gömma undan ;)

Jag såg den med nu.

WTF? :D

I Lol'd hard.

 

Klibbnisse har förhoppningsvis inga släktingar eller kompissar som använder hans dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kollade precis på din Klibbis och... barnporr?

 

Sånt får man ju gömma undan ;)

 

Gömma undan? PÖH! Jag tycker inte man skall behöva "gömma" sina egna prylar, det är som att förneka sig själv och den man är! Därför ligger barnporr-mappen där den ligger! =D

 

Nu blir jag lite rädd för dig Klibbis. :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kollade precis på din Klibbis och... barnporr?

 

Sånt får man ju gömma undan :)

 

Gömma undan? PÖH! Jag tycker inte man skall behöva "gömma" sina egna prylar, det är som att förneka sig själv och den man är! Därför ligger barnporr-mappen där den ligger! =D

 

Nu blir jag lite rädd för dig Klibbis. :|

Var inte det. Vi är helt vanliga människor utåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...