Hoppa till innehåll
Anime.se

Era skrivbord


Sceleris
 Share

Rekommenderade inlägg

Byte nyss på min bärbara:

nFlrBMCOP.jpg

 

Vad heter din XP-version?

Det känns som om du har en annorlunda version fast du har svensk. Eller du har bara ändrat tema?

 

wasdj.th.jpg

 

Jag har dock fått ändra mig lite. Samurize och Shellextension var inte så snyggt. Man måste nog vara riktigt pro för att använda det.

 

Rutorna på skrivbordet kallas för fences och är utvecklat av Stardock.

Det är gratis och utan reklam än så länge samt man kan ställa in massor med inställningar på hur man vill ha rutorna.

Alla ikonerna inuti rutorna är också "snapped" så att om man flyttar rutorna så följer ikonerna med.

 

Det är en extra bra addon för de som vill ha ordning på skrivbordet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad heter din XP-version?

Det känns som om du har en annorlunda version fast du har svensk. Eller du har bara ändrat tema?

Det är ett tema till XP som heter Zune Theme:

http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=75078

 

Det fungerar till alla XP versioner B).

 

Microsoft är roliga. Man får inte använda några andra teman än microsofts egna och sen så släpper de fler teman.

 

Skaffa uxthemepatcher, det här är löjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

då Windows xp officiellt inte stödjer andra teman.

Varför inte? ._.

 

Har för mig att jag läste nån MS artikel om att det var en säkerhetsrisk att tillåta andra teman, eller att det var lätt att missbruka på något sätt, kan dock inte dra mig till minnes källan till informationen var ett par år tillbaka nu jag läste om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

ooo var länge sen jag postade här :D är nog dags igen kanske har ju gått några wallisar sen jag postade sist men denna använder jag nu^^

 

Man kan ju nästan känna igen henne ifrån stray little devil eller vad säger du flaskis ^^

SVQmKLFvG.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det där inte ens hon själv? Pistolerna passar ju inte in. Men allt från hornen till kläderna är ju prick likt Pam!

 

mjo det är pam har för mig att det finns en likande bild i mangan men orkar inte kolla upp det just nu tror det kan vara i volym 4 eller nåt sånt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...