Hoppa till innehåll
Anime.se

Super Smash Bros. Brawl (Wii, europeiska versionen)


Klibbnisse
 Share

Rekommenderade inlägg

Äntligen har Brawl kommit hit till Europa så att vi som snällt suttit och väntat kunnat köpa det. Just därför skapar jag den här tråden för diskussioner om den korrekta versionen av detta hyllningsverk till Nintendo, naturligtvis kan alla onlinekåta människor byta FC's och WC's med varandra, inte mig emot.

 

Btw, satt och tänkte ifall man skulle försöka annordna en turnering över nätet, skulle bli lite krångligt med ganska kul, vilka är intresserade av något sånt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan räkna med mig Klibbnisse! Själv ska jag hämta ut mitt exemplar imorgon. Som jag har längtat!

 

Gött! Då har vi... tja... en intresserad hittils! xD

 

Fick höra av en kompis att alla som beställt på nätet fick spelet idag, själv trodde jag att det var Webhallen som skickat för tidigt... dessutom är det omöjligt att starta en onlinematch idag... uppenbarligen ingen i Europa som har spelet ännu... åtminstone ingen som är online <.<

 

 

Spelet suger punkt

Nu skall vi inte vara sånna! Själv tycker jag det är härligt att bråka samman med figurer man växt upp med, samt även samla ihop troféer och annat skoj som berättar mer om gamla spel och sidokaraktärer! MUMMA!

 

Jag satt faktiskt för någon timme sedan om hur Phoenix Wright skulle klara sig i ett Smash-spel, skulle dö av skratt när man trycker på b-knappen och han sträcker ut pekfingret och skriker "OBJECTION!" =3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte gillat de tidigare SSB-spelen, men BRAWL är väldigt roligt.

 

Den som tycker annat (som Darki) borde få känne vreden från alla BRAWL-fans på detta forum... ne? =:)=

Lulz, detta spelet är väldigt dåligt jämfört med Melee som är mycket bättre.

 

Klibbnisse: SKulle vart äg. Och han special attack skulle vart OBJECTION!!! (Med Mia som på T&T sista fall) :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte gillat de tidigare SSB-spelen, men BRAWL är väldigt roligt.

 

Den som tycker annat (som Darki) borde få känne vreden från alla BRAWL-fans på detta forum... ne? =:)=

Lulz, detta spelet är väldigt dåligt jämfört med Melee som är mycket bättre.

 

Psch, har spelat och ägt vartenda smash-spel hittils, Brawl är mer eller mindre precis som Melee, fast mer karaktärer, mer banor, mer allting! Dessutom förstör det inte spelet med massa krystade rörelsegrejer.

 

=3

 

 

Klibbnisse: SKulle vart äg. Och han special attack skulle vart OBJECTION!!! (Med Mia som på T&T sista fall) :3

Det hade varit urläckert, eller kanske en attack ála Link fast fienderna får psyk-lås över sig och Phoenix skriker "OBJECTION" och slänger fram något viktigt bevis och BAM - fienderna flyger långt utanför banans kanter =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte gillat de tidigare SSB-spelen, men BRAWL är väldigt roligt.

 

Den som tycker annat (som Darki) borde få känne vreden från alla BRAWL-fans på detta forum... ne? =:)=

Lulz, detta spelet är väldigt dåligt jämfört med Melee som är mycket bättre.

 

Psch, har spelat och ägt vartenda smash-spel hittils, Brawl är mer eller mindre precis som Melee, fast mer karaktärer, mer banor, mer allting! Dessutom förstör det inte spelet med massa krystade rörelsegrejer.

 

=3

 

 

 

-

 

See teh diffrents?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte gillat de tidigare SSB-spelen, men BRAWL är väldigt roligt.

 

Den som tycker annat (som Darki) borde få känne vreden från alla BRAWL-fans på detta forum... ne? =:)=

Lulz, detta spelet är väldigt dåligt jämfört med Melee som är mycket bättre.

 

Psch, har spelat och ägt vartenda smash-spel hittils, Brawl är mer eller mindre precis som Melee, fast mer karaktärer, mer banor, mer allting! Dessutom förstör det inte spelet med massa krystade rörelsegrejer.

 

=3

 

 

 

-

 

See teh diffrents?

 

Visst, Melee är snäppet snabbare, men det betyder inte att Brawl suger bara för det, eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tbh så är n64 smb bäst punkt. Visst att nes var lite overpowered i det men bäst var det ändå.

 

Mjae... visst.. det vart grymt och hade überbanor... men inga troféer eller annat skoj, och lite halvtaskigt med partyspelsmöjligheter (vinnare på den punkten är melee, helt klart!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte gillat de tidigare SSB-spelen, men BRAWL är väldigt roligt.

 

Den som tycker annat (som Darki) borde få känne vreden från alla BRAWL-fans på detta forum... ne? =:)=

Lulz, detta spelet är väldigt dåligt jämfört med Melee som är mycket bättre.

 

Psch, har spelat och ägt vartenda smash-spel hittils, Brawl är mer eller mindre precis som Melee, fast mer karaktärer, mer banor, mer allting! Dessutom förstör det inte spelet med massa krystade rörelsegrejer.

 

=3

 

 

 

-

 

See teh diffrents?

 

Visst, Melee är snäppet snabbare, men det betyder inte att Brawl suger bara för det, eller hur?

Jo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har följt SSBserien från start och jag vill inte vara ute för tidigt att uttrycka mig om vilken favoriten är då jag inte hunnit spela igenom mer än ett sjuttital Brawlmatcher. Men hittills lutar det ändå mot SSB Brawl. Man har tagit allt från de tidigare spelen och kryddat till det sådär perfekt. Har prövat bygga några egna banor och kört lite träningar och och intrycket hittills är imponerande.

 

Har inte låst upp alla karaktärer men Pit är nog den karaktär jag favoriserar mest. Det kommer bli intressant att pröva på de ännu icke upplåsta figurerna.

 

Har länge undrat över varför jag har haft kvar min Wii. Super Smash Bros Brawl är fan anledningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testade det idag och måste säga att Nintendo har gjort ett bra jobb. Allt det goda från Melee är med (möjligtvis att det har sölats ner lite men vem orkar bry sig om det?) och sen har de lagt till nya karaktärer, nya föremål, nya banor och nya utmaningar. Precis som en uppföljare ska vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte låst upp alla karaktärer men Pit är nog den karaktär jag favoriserar mest. Det kommer bli intressant att pröva på de ännu icke upplåsta figurerna.

 

Håll dig borta från Pit! Han är min!! >.<

 

Nä! Använd din egna Pit! >_>

 

För övrigt vill jag upplysa alla som har en Wii i sin ägo (det var väldigt vad snoppskämt man får till idag) kan skriva in sin friend code här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har spelat det nu rätt så mycket och måste säga att Ike är nog min nya favorit gubbe, medium snabb och så stark att han kan smasha ut folk på ca 40%.

 

Är det bara jag som tycker att om man kör mot datorn så gaddar de rätt så ofta ihop sig och går i trupp mot den som spelar? Det tycker jag i alla fall och värst är det när man möter 3 st Warios, de riktigt mobbar ut en.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har spelat det nu rätt så mycket och måste säga att Ike är nog min nya favorit gubbe, medium snabb och så stark att han kan smasha ut folk på ca 40%.

 

Mediumsnabb håller jag knappast med om, tar ju ett par år för honom att slå med sitt svärd... dock så gör det ruskigt ont när han väl får in en träff...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har börjat intressera mig för Zero Suit Samus (inte bara för att hon ser gudomlig ut utan sin dräkt). Men även Sheik. Tyvär är de ju sekundära former och särskilt Zero suit är inte så överdrivet kraftig och Sheik har vad jag har läst blivit rätt så försvagad. Annars så är jag rätt sugen på att prova Wolf.

 

Verkar vara så många som gillar Pit nu.. Annars så fortsätter jag bara med Pit och blir helt enkelt bäst med honom. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...