Gogo Skrivet april 6, 2009 Anmäl Share Skrivet april 6, 2009 Blir nog Japan i sommar... :> Juni-Juli har jag tänkt mig. Känns som om det är rätt tillfälle att dra iväg nu. Om jag ändå tänker ta kandidat i japanska, bör jag ju besöka landet innan dess. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 6, 2009 Anmäl Share Skrivet april 6, 2009 Blir nog Japan i sommar... :> Juni-Juli har jag tänkt mig. Känns som om det är rätt tillfälle att dra iväg nu. Om jag ändå tänker ta kandidat i japanska, bör jag ju besöka landet innan dess. Fuck yeah! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 6, 2009 Anmäl Share Skrivet april 6, 2009 Ååååh. Jag är typ skittaggad nu. Besöka den Gyllene Paviljongen... Kejsarpalatset.. Vandra runt i Kyoto... Bestiga Fuji-san... Besöka Ginza.. 行きたいよ!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 6, 2009 Anmäl Share Skrivet april 6, 2009 (och se Evangelion: 2.0 You Can (Not) Advance på bio. Fuck yeah seaking? fuck yeah.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elfson Skrivet oktober 11, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2009 Blev det någon resa eller? :P Någon som planerar att gå på Tokyo Anime Fair 2010? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet oktober 12, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2009 Jo, jag var iväg i somras. :0 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet januari 25, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2010 Verkar som om jag ska till Taiwan till sommar/höst på jobbresa och tänkte då kanske dra till Japan innan jag drar mig hem igen. Men det är inte så kul själv så jag hoppas på att nån/några kompis(ar) vill dit då :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet januari 25, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2010 om jag hade varit äldre än 15 år hade jag nog följt med Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiimmen Skrivet februari 9, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2010 Har lovat mig själv att innan jag fyller 20, det vill säga 2011, så ska jag ha besökt Japan i minst en månad, pengar är inget problem, sticker med eller utan respartner om så krävs! Har rest mycket fast Japan är det första landet jag kännt en sådan enorm längtan till att uppleva. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet februari 9, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2010 pengar är inget problem Ack, om världen ändå vore så rättvis... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 9, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2010 Någon som nånsin använt JR Pass? Kan man åka hela vägen från Sapporo ner till Miyazaki med det? Gärna med Shinkansen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 14, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2010 Har aldrig använt det, men jag vill minnas att man kan rulla på alla JR-tåg med det, även Shinkansen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 14, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2010 Jo jag hörde med en kompis som hade haft det. Det verkar jättesmidigt. Det jobbiga blir väl att leta upp boende dit man åker. Jag tänkte kanske åka dit i 3-4 veckor i juli-augusti med JR Pass. Skulle gärna slippa boka hotell i förväg för de platser man tänkt åka till, så man inte behöver vara uppbokad, utan kan åka vidare när man vill. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg