Hoppa till innehåll
Anime.se

Gruppresa Japan 2009-2010?


Largo
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 112
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

  • 4 months later...

Hur har det egentligen blivit med den här gruppresan nu har jag iofs inte läst igenom hela tråden men jag skulle vilja anmäla mitt intresse iaf. Jag brukar inte posta så mkt här e mest en läsare av sidan men jag har länge velat åka till japan och har samma problem som OP att jag inte har någon att åka med.

Så jag kan tänka mig bli lite mer aktiv så ni får en bild av mig om jag kan få åka med på det viset :D

 

Eller det är för sent att anmäla sig eller det är bara utvalda personer som får följa med?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan meddela att en Japanresa för min del under nästa år beror helt och hållet på hur börsen svänger. När jag redan har förlorat 35-40 tusen så känns det inte direkt läge att lägga ytterligare 30 tusen på en resa :(.
Word!

 

Jag har i år förlorat ca 60k på börsen. Jag hatar det, men det spelar ingen roll... Jag har varit i Japan en gång och jag håller på att dö av längtan att dra dit igen så jag är praktiskt taget redan på väg.

 

Har ju ändå cirka 50 papp att utnyttja så om jag är smart kan jag nog ha en cirka 100 i ficken ändå innan det är dags att åka.

 

Synd dock att priserna blivit högre... men vem bryr sig... man får väl överleva ändå =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var värst vad det blev fart i den här tråden nu igen då blev det någonsin någon resa planerad eller det har alltid bara varit spekulationer i om det går att orda ihop en?
Heh, jag har typ redan beställt mina biljetter.

 

Det är väl inte riktigt en gruppresa för mig, men jag och en kompis bestämde redan tidigt i höstas att vi skulle fara dit 2009. Och nu när jag blivit rik så blir det nog två resor 09.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...