Hoppa till innehåll
Anime.se

Efterlysning: Meatrose


Avathar
 Share

Rekommenderade inlägg

har försökt hitta någon tjänst där man kan spåra mobiler på nätet men allt är fejk :(

 

Ha då i åtanke att det är belagt med fängelsestraff om du skulle lyckas.

Positionering får bara göras på användarens egen begäran eller med domstolsbeslut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är väl snarare de som tillgodoser tjänsten som i så fall begår något olagligt. För övrigt tror jag att köttis skulle förlåta mig.

Men de tjänsterna funkar som så att den som man söker måste ha ett konto och lägga till en på sina "kontaktlista" hos den tjänsten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon som ens testat ringa honom?
'

 

duh ja.

 

Alltid bra att veta så man gjort det grundläggande =)

 

--

 

Vad säger ni om att anmäla honom försvunnen hos polisen? Då kommer vi kunna spåra honom med mobilen <.>

 

Skulle vi säkert kunna göra, men han är säkert hemma hos sina föräldrar eller ngt annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kul att ni hittade han men jag tycker att det är lite konstigt att han inte sa det till någon.

 

Han kanske inte vill att någon skulle veta att han hade flytt landet? :P

 

Så kan det i och för sig vara men han kunde ju i alla fall meddela att han inte var död, å andra sidan ville han kanske att folk skulle tro det :P. Spekulationerna fortsätter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kul att ni hittade han men jag tycker att det är lite konstigt att han inte sa det till någon.

 

Han kanske inte vill att någon skulle veta att han hade flytt landet? :P

 

Så kan det i och för sig vara men han kunde ju i alla fall meddela att han inte var död, å andra sidan ville han kanske att folk skulle tro det :P. Spekulationerna fortsätter.

 

Heh, snart kommer Avathar och nämner något om att Meatrose vart funnen i Mexico och heter Pedro Sañtropez. Boendes uppe på ett berg i ensamhet. Byborna i byn nedanför berget hade fått höra om en man som nyss flyttat dit, men de fick ingen information. När Avathar sedan pratade med myndigheterna visade det sig att Meatrose försökt fly från en form av sekt, ett beroende och ville starta sitt liv på nytt, och därför hade placerats under identifikationsbeskydd.

 

Men nu skall Meatrose vara paketerad och lastad på ett flygplan, på väg hit till oss i Sverige igen. Och Avathar, om jag inte läste helt fel i Interpols databas kommer nog att ta ett par veckors semester från arbetet.

 

 

 

 

<.<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag antog bara att det borde finnas efter att ha läst om Eniros nya tjänst som missbrukades

 

friendfinder verkar fungera som du beskriver.

Eniros positioneringstjänst har funnits ett bra tag (har testat den när den utvecklades) men den var till för att hitta närmaste pizzeria och sånt. alltså aktiverat av användaren själv.

 

undrar varför de skriver om "eniros nylanserade tjänst" då det var 2005 nån gång som den dök upp på Vodafone Live portalen. :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...