Hoppa till innehåll
Anime.se

Mirror's edge


Jico
 Share

Rekommenderade inlägg

ett av dom kommande spelen som har fångat mitt intresse är mirror's edge. Där man spelar som den kvinnliga karaktären Faith som är en runner som lämnar packet/information på det hederliga sättet pga av att all komunkiation är överbevakat av regeringen och att hon behöver få reda på en del saker.

 

 

Blev intresserad på grund av följande saker.

 

mjuk och ljus grafik inte mörk och lite trist som många andra spel.och det finns olika sätt att klara av spelet till exempel , utan att använda vapen osv.

 

shyssta effekter som springa på väggar, hoppa från hus och hus coola attacker samt slow motion.

 

finns även en bra trailer/gameplay på spelet

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelet blir ju inte sämre för att det släpps till en annan platform senare.

 

Själv tycker det verkar lite guppigt, tyckte det var tillräckligt onödigt guppigt/gungit i demot av Bad Company, och detta verkar vara som att åka motorbåt. Hoppas att det kommer ett spelbart demo sen så man kan testa innan. (Nu på fredag?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 months later...

Jag har kört en demo av det här spelet hos en kompis, och jag har som mest sett på några filmer av Fallout 3 på internet.

 

Även fast jag egentligen vet så lite om de här båda spelen är jag så kär i spelen att jag funderar att gifta mig med båda. Det gäller bara att hitta en kyrka som accepterar månggifte, eller skrapa ihop tillräckligt mycket pengar för att införskaffa en 360/PS3...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...