My Skrivet augusti 13, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2009 Dogs: Bullets & Carnage Det förklarar varför jag kände igen karaktärsdesignen men inte kunde placera den. Jag recenserade mangan för några veckor sen. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet augusti 13, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2009 Dogs: Bullets & Carnage ? Meh. Vad har jag inte sett den än för? Då skulle jag ju kunnat >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet augusti 13, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2009 Gissa lite mer istället >:[ Lägger upp en ny bild senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet augusti 13, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2009 Hepp, ingen gissning. Här kommer en ny bild som lovat iaf, kanske blir lite för lätt.... guuu så snuskigt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 13, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2009 Space Symphony Maetel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet augusti 13, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2009 Nästa gång skall jag suga på karamellen ;( Ja, det var rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 13, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet augusti 14, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2009 ooo se där är ju den :D kommer dock inte ihåg vad den hete ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 16, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2009 Jajaja, det lär ju vara AIC, men vi tar det inte på första bilden! Nästa, dammit! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 16, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2009 *Leder farbror Sceleris ur AIC-skogen* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 16, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2009 Jaså, jag tyckte att det var ganska likt Kajishima-stilen. :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 17, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2009 Ushio & Tora? Fel stil känns det som, men någon måste väl gissa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet augusti 17, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2009 Inte Sazan Eyes? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 18, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2009 Fel båda två. Ny bild imorgon när jag kommer hem, tills dess kan ni suga på den här: flygfän på engelska + n. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 20, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet augusti 25, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2009 ny serie eller ny bild snart kanske ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 25, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2009 ny serie eller ny bild snart kanske ? Fortfarande jag?! Har inte tillgång till bilderna för tillfället så ger er en ledtråd: TV-serie som är en adaption utav en manga som även animerades innan tv-serien i from utav en OVA. För att skilja dem åt har den senare årtalet då den gjordes i titeln. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet augusti 27, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2009 käns ganska dött på den hära tråden vad har hänt ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 27, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2009 käns ganska dött på den hära tråden vad har hänt ? Ni är för kassa. Master of Mosquiton 99 är svaret. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 27, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2009 käns ganska dött på den hära tråden vad har hänt ? Jag tror att Negi har mördat sin mästare Boda och tagit hans förmåga. Tre bilder på två veckor, det är ganska starka tråddödarkrafter! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 27, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2009 käns ganska dött på den hära tråden vad har hänt ? Jag tror att Negi har mördat sin mästare Boda och tagit hans förmåga. Tre bilder på två veckor, det är ganska starka tråddödarkrafter! Kanske dags att kalla honom för Bodas mästare nu när lärjungen överträffat honom? Tycker Boda verkar ha övergett anime.se :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet augusti 29, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2009 Jahopp.. alltså det verkar som ni har saknat mig i min frånvaro :D ajja jag får väl sätta Negi på plats igen. Master Mosquiton 99 ser det ut att va iaf... är ganska säker på det också Samt Dread o Scellan jag har inte haft tid med anime.se eller forumet... Jobbar sis så där lagom nu igen osv så jag har ingen ork direkt >.> men jag ska försöka bättra mig ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 30, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2009 Trevligt att du också kikade in på begravningen, Boda! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 30, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2009 Ny bild då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 30, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2009 Ny bild då? Det är fritt fram för vem som helst att köra, Negi skrev ju svaret. Hinn före Boda, bara, för om han är så upptagen som han säger kommer han att visa sitt överlägsna mästerskap! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg