Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa animen

Gogo
 Share

Rekommenderade inlägg

ny serie eller ny bild snart kanske ?

Fortfarande jag?! Har inte tillgång till bilderna för tillfället så ger er en ledtråd: TV-serie som är en adaption utav en manga som även animerades innan tv-serien i from utav en OVA. För att skilja dem åt har den senare årtalet då den gjordes i titeln.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

käns ganska dött på den hära tråden vad har hänt ?

Jag tror att Negi har mördat sin mästare Boda och tagit hans förmåga. Tre bilder på två veckor, det är ganska starka tråddödarkrafter!

Kanske dags att kalla honom för Bodas mästare nu när lärjungen överträffat honom? Tycker Boda verkar ha övergett anime.se :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jahopp.. alltså det verkar som ni har saknat mig i min frånvaro :D ajja jag får väl sätta Negi på plats igen. Master Mosquiton 99 ser det ut att va iaf... är ganska säker på det också

Samt Dread o Scellan jag har inte haft tid med anime.se eller forumet... Jobbar sis så där lagom nu igen osv så jag har ingen ork direkt >.> men jag ska försöka bättra mig ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Sceleris changed the title to Gissa animen