Hoppa till innehåll
Anime.se

Sapparikon 6 -tillbaka till ursprunget- 26–28 juni 2009


zimeon
 Share

Rekommenderade inlägg

Låter ju riktgt trevligt, 3 dagar med äkta nördar <3 Dessutom är jag helt ledig hela sommaren (till mitt egna förtret) så har jag inga ursäkter för att inte titta in... eller, ja, jag kommer jag visserligen vara helt barskrapad när det kommer till pengar då men jag får väl starta en fond eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låter fint, kommer om jag kan undvara 100+50 (för medlemsskapet hos mangakai) och om vi kunde få ihop några av oss äldre anime.se"are", man kanske kan ordna fram några burar och ha ett litet zoo i en hörna på Sappari? Några varningsskyltar måste självfallet upp. Typ.."mata ej avathar med småtjejer".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Tack för Sapparikon, det var en kul och lärorik upplevelse. Jag ska finputsa vad det är jag egentligen vill med ett konvent, och satsar på ännu färre besökare nästa gång!

 

Halvt på allvar. Fokuset för Sapparikon är att 1) man kommer för att animénörda sig och inget annat och 2) animén visas svensktextad. Till nästa gång ska jag putsa på programmet, och försöka få in lite mer saker som är sevärda i sin korthet, för att utgöra en bas för nörderiet. Troligtvis någon gång i höst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...