mossarelli Skrivet november 30, 2009 Anmäl Share Skrivet november 30, 2009 mossarelli@googlewave.com Kötta! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 30, 2009 Anmäl Share Skrivet november 30, 2009 sascha.goftari@googlewave.com har f.ö 12 invites om någon vill ha! Skriv ner mailadressen ni vill ha inviten skickad till. *me blänger på Kenzoku* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 30, 2009 Anmäl Share Skrivet november 30, 2009 har f.ö 12 invites om någon vill ha! :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 30, 2009 Anmäl Share Skrivet november 30, 2009 varje konto som skapas nu får 8 invites verkar det som, swedread@googlewave.com har jag iaf, använder dock inte googlewave speciellt flittigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 30, 2009 Anmäl Share Skrivet november 30, 2009 klibbnisse@googlewave.com finner ni mig på, dock använder jag det väldigt sällan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet november 30, 2009 Anmäl Share Skrivet november 30, 2009 Nämen, google wave? Det har jag länge varit nyfiken på. Skulle man kunna få en invite? Jag lovar att förvalta den väl! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mossarelli Skrivet november 30, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 30, 2009 Fick förövrigt den roligaste kommentaren idag och jag fick svara som en riktig Googletaliban. I tried to send you an email but it says it failed Because it's not email, it's Wave YES!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet november 30, 2009 Anmäl Share Skrivet november 30, 2009 klomega89@googlewave.com har jag, kan också skicka iväg 1-2 inbjudningar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 1, 2009 Anmäl Share Skrivet december 1, 2009 Har på tok för många invites, men ser inte poängen att bjuda in folk då Wave, trots allt, är fullt av buggar och helt oanvändbart just nu förutsatt att du inte är en web developer. Vilket jag tvivlar på att majoriteten i den här tråden är. Nejdu, Google måste fixa många saker innan det här kan bli en hit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mossarelli Skrivet december 1, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 1, 2009 Har på tok för många invites, men ser inte poängen att bjuda in folk då Wave, trots allt, är fullt av buggar och helt oanvändbart just nu förutsatt att du inte är en web developer. Vilket jag tvivlar på att majoriteten i den här tråden är. Nejdu, Google måste fixa många saker innan det här kan bli en hit. Jag saknar folders till kontakterna och sen en stabilare laddning av waves då 200+ pings gör att en wave blir riktigt ostabil. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg