Kenzoku Skrivet december 7, 2009 Anmäl Share Skrivet december 7, 2009 Nu har man fått efterfrågan på en önskelista från familjen, fastän man egentligen inte vill göra någon. Jag tänkte därför fråga er vad jag ska önska mig, eller om det är något ni önskar er så får ni gärna dela det med, så kanske jag snor något. Det jag kommer på på rak arm är: [*:1pmhmail]Ny plånbok (Resteröds).[*:1pmhmail]Parfym. Vilken jag helst vill ha uppdaterar jag senare.[*:1pmhmail]Mass Effect 2 Collector’s Edition (förhandsbokning)[*:1pmhmail]Ny platt, wide datorskärm. Helst minst 20".[*:1pmhmail]Kotatsu.[*:1pmhmail]Gymkort.[*:1pmhmail]Fortsatt prenumeration på KING Magazine[*:1pmhmail]Nytt armband till min klocka (originalbandet gick sönder)[*:1pmhmail]Rakning-/hudvårdsprodukter[*:1pmhmail]Böcker: "Manualen: 365 Stiltips för män", av Per Nilsson, och "Vägmärken", av Dan Hammarskjöld.[*:1pmhmail]Kläder/skärp/handskar/skor eller kängor[*:1pmhmail]Necessär[*:1pmhmail]Spotify Premium[*:1pmhmail]Xbox Live Guld Kom igen, var inte blyga! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet december 7, 2009 Anmäl Share Skrivet december 7, 2009 - Klockradio - Ryggsäck - Kökskniv Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 7, 2009 Anmäl Share Skrivet december 7, 2009 Machete Vit basker Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 7, 2009 Anmäl Share Skrivet december 7, 2009 Vampire Hunter D - Dark Nocturne Vampire Hunter D - Pale Fallen Angels Vampire Hunter D - Pale Fallen Angel part 2 Guardian of the Darkness (seirei no moribito 2) synd att Besttjusaren - I: Stridsormarna inte har kommit ut än för i så fall skulle den också varit på listan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 Jag är alldeles för blyg för att skriva någon önskelista nu för tiden. Jag är rädd att det jag önskar mig är för dyrt, och mina föräldrar ska tycka att jag är bortskämd. Men om jag skulle önska mig något så vore det i så fall det nya Zelda-spelet till Nintendo DS, Spirit tracks. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 Då mitt moderkort paja när jag satte in mitt nya grafikkort och nätagg så önskar jag mig: -Ett nytt moderkort -med tillhörande processor -och RAM-minnen Förutom det så vill jag ha kläder, då jag inte orkar köpa sånt själv :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 GTA4 till Kenzoku, Left 4 Dead 2 till mig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 Left 4 Dead 2 till mig! är det en såndär "Lasse lär sig räkna", typ? Jag vill ha en monomachine! Och en zoom h2! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 GTA4 till Kenzoku, Left 4 Dead 2 till mig! Jag kan sälja mitt ex av GTA4 >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 Jag kan sälja mitt ex av GTA4 :twisted: Säg det till Kenzokus föräl-... Säg det till Tomten, inte till mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 Jag kan sälja mitt ex av GTA4 >:D Säg det till Kenzokus föräl-... Säg det till Tomten, inte till mig. är du inte tomten? :| Jag insåg precis. Av någon anledning så låter din signatur homoerotisk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 Jag insåg precis.Av någon anledning så låter din signatur homoerotisk. Hur tänker du då? Jag tror att du har läst för lite fightingmanga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 Doktorn rekommenderar en daglig dos av ett kapitel veckomanga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 Jag insåg precis.Av någon anledning så låter din signatur homoerotisk. Hur tänker du då? Jag tror att du har läst för lite fightingmanga. You're not helping! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 Ashaz, sluta posta samtidigt som mig! Du sabbar ju totalt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet december 8, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 Jag kan sälja mitt ex av GTA4 >:D Eller så ger du köttbullen ditt ex av GTAIV som en julklapp? :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 10, 2009 Anmäl Share Skrivet december 10, 2009 Jag brukar aldrig önska mig något. Har alltid haft svårt för det. Det blir lite mer utmaning för dom som ger mig klappar också. :P Vi får se vad man får. Brukar oftast vara kläder, pengar, godis, lotter och sånt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 10, 2009 Anmäl Share Skrivet december 10, 2009 Jag har redan önskat mig själv en ny extern hårddisk (vilket jag också mystiskt fått i förskott av mitt generösa hål i plånboken). Nu återstår bara Metroid Prime Trilogy, sedan är julen klar för egen del. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg