Hoppa till innehåll
Anime.se

Bra länkar att ha


Saya
 Share

Rekommenderade inlägg

Nästan fem år har gått sedan den förra tråden skrevs så det är dags för en uppdatering. Föreslå gärna fler sidor men ha reglerna i åtanke och fundera på huruvida det finns bättre sidor med samma funktion i listan.

Nyheter
Anime Nation
Anime News Network
MyAnimeList News

Information
Anime-Planet
Genshiken
MyAnimeList Database

Bilder
e-shuushu
Safebooru

Övrigt
Crunchyroll - Laglig strömmande anime. (För mer strömmande anime, se denna tråd.)
MyAnimeList - Organisera ditt animetittande och mangaläsande.
MyFigureCollection - Organisera din figursamling.

Japanska sidor
Moonphase - Allt om de senaste serierna på japansk TV.
Nico Nico Douga - Motsvarar YouTube.
Pixiv - Motsvarar DeviantArt. Guide

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 10 months later...
  • 3 months later...

En ny funktion till MAL , "MAL graph", kul och se vad man gillar mest, vilka som gjort titlarna och även vilka serier man delar ut bäst betyg till.

Riktigt coolt. Det enda jag tycker är fel är att det inte alls visar "mer än vad jag behöver." Nu när jag ser vilka studier och genrer jag betygsatt högst/lägst vill jag ju också se exakt vilka serier det baseras på :3

 

Uppenbarligen spenderar jag mest tid med serier jag betygsätter 4/10. Jag borde kanske tänka om mina vanor...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
Förvånad att inte [...] är med på listan. Bästa informationssidan om du frågar mig.

Den är inte med av en anledning.

Det är för mycket fansubfokus på den sidan (den är väl till och med resultatet av någon slags önskan att indexera piratkopierad animé), så vi tillåter inte länkar till den.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Den är inte med av en anledning.

Jag förmodar att det är sidan med fem bokstäver som slutar med förkortningen till "databas" ni pratar om, och får då antagligen ta bort min signatur där jag i skrivande stund länkar till min animelista.

 

Edit: Såg nu att ni redigerade mitt första inlägg i presentationstråden angående samma lista, så det tar jag som ett ja :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...