Sensimilija Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 kan nån en annan anime forum sida?? internationell lr hur d stavas... jag har hittat nårra men d var lite medlemmar.. så ja letar efter en med många medlemmar på engelska! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Jag är en f.d medlem på anime-forums.com. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 www.gaiaonline.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Gaiaonline är vidrigt, den som påstår sig moderera där ska ha ett hårt slag i bakhuvudet. Det skrivs hur mycket som helst och det mesta är bara skit.. Det enda roliga med gaiaonline är just iden med personlig avatar.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Gaiaonline är vidrigt, den som påstår sig moderera där ska ha ett hårt slag i bakhuvudet. Det skrivs hur mycket som helst och det mesta är bara skit.. Det enda roliga med gaiaonline är just iden med personlig avatar.. Jo, det finns inte mycket till moderering, eller bara extremt snälla regler. Förvisso postas det ju så många skräptrådar att man skulle behöva ett moderatorteam med en storlek som aldrig tidigare... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Teron: Yes, det skulle nog krävas ett ganska intensivt jobb av moderatorerna.. men det gäller bara att vara ståndaktig.. No mercy! >:D Kanske ta bort post-count eller nåt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 kan nån en annan anime forum sida?? internationell lr hur d stavas... jag har hittat nårra men d var lite medlemmar.. så ja letar efter en med många medlemmar på engelska! Två enligt mig bra forum på engelska: AnimeOnDVD och AnimeNation. Testa även Anime News Network (är dock inte medlem där). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet augusti 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2004 jaja men något annnat riktigt stort... det största typ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet augusti 24, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2004 Hmm...kan inget större än vad som är sagt. *(kanske inte så bra att ta upp den frågan på ett annat forum... ;) ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet augusti 24, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2004 Hmm...kan inget större än vad som är sagt. *(kanske inte så bra att ta upp den frågan på ett annat forum... ) Varför inte det? Till och med anji kom med mest förslag.. Ett svenskt och ett internationellt forum är alltid kul.. AnimeNation tycker jag, som anji sade ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Ett annat mycket bra forum är http://www.anime-planet.com/ Gillar designen och det mesta annat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 får man referera till animesuki? trodde det var förbjudet i reglerna? och det som gjorts här är i praktiken en länkning :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 får man referera till animesuki? trodde det var förbjudet i reglerna? och det som gjorts här är i praktiken en länkning :P Jo, funderade på det själv, får nog ta bort det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Den här tråden ligger lite fel så jag lyfter över den till Animé-sektionen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg