Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet mars 30, 2013 (redigerade) Jag köpte det japanskutvecklade programmet för "peka-och-klicka-mangaskapande" som Crunchyroll säljer, Comipo. Kostade typ strax under 200 spänn. Man har färdiga 3D-mangamodeller och bilder som man kan dra ut till bildrutor och posera på olika sätt. Sååå jag kanske gör nån liten serie då och då. Här är min första. Japansk bildruteläsordning. Redigerad augusti 10, 2015 av Sceleris Titel ändrad. 10 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Saten 24 Anmäl inlägg Skrivet mars 30, 2013 Hahaha, den va go Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 299 Anmäl inlägg Skrivet mars 30, 2013 Rolig idé och en bra förstasida den fick mig att le. Ser fram emot fler upplagor av Weekly Scellan Jump. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Misho 31 Anmäl inlägg Skrivet mars 30, 2013 Du måste ju göra en uppföljare innehållande röda kroppssubstanser. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet mars 30, 2013 Uppföljare, eh? 9 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
doppler 49 Anmäl inlägg Skrivet mars 30, 2013 Hahaha, det tar sig. Jag tycker du har fått till bra mangakänsla på humorn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet mars 31, 2013 Del tre! Kommer knappast med en ny imorgon. 6 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Vivi_mage 29 Anmäl inlägg Skrivet april 1, 2013 Underhållande! Läser gärna mer :D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Bera 22 Anmäl inlägg Skrivet april 20, 2013 Mycket trevlig serie, var köpte nu programmet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet april 20, 2013 Mycket trevlig serie, var köpte nu programmet? Genom Crunchyroll. Var 20 dollar rabatt en dag. :P Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet juni 24, 2013 Bättre sent än aldrig? 4 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet juli 11, 2013 Läsordning: från höger till vänster. 6 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet juli 13, 2013 Ny karaktär! Ingen serie är komplett utan någon som henne!Kom ihåg: läsordningen är från höger till vänster. 7 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet augusti 25, 2013 Ett par nya. 7 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Voffe 85 Anmäl inlägg Skrivet september 7, 2013 Haha, jag förväntade mig nästan "...inte ens min pappa har slagit mig!" i sista rutan. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet november 1, 2013 Jag älskar ligistbrudar i animanga! 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Daxter_SSJ4 22 Anmäl inlägg Skrivet november 1, 2013 Sukebans är söta~ Men har alltid undrat, uttalas det som Sällan Jump eller Skellan Jump? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet november 1, 2013 "Scellan" uttalas med C som hårt K, men "Sceleris" säger jag som "sélé-". Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
snatti 20 Anmäl inlägg Skrivet november 28, 2013 haha, väldigt roliga :D ser fram emot fler Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet augusti 10, 2015 Ibland tar det ett tag tills man blir inspirerad! Japansk läsordning höger-till-vänster. Är det fel att jag själv skrattar åt den? (´ー`) 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
KuraiRin 6 Anmäl inlägg Skrivet augusti 11, 2015 Inte alls. TuT Hoppas din inspiration håller i sig, eller kommer snart igen, så man får skratta mer. ^^ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet september 2, 2015 Nu börjar en grundpelare i varje gymnasieberättelse: KAMPEN MOT DET ONDA ELEVRÅDET! 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Zeedox 37 Anmäl inlägg Skrivet september 8, 2015 Haha, rosa tjejen med ett "Vad fan"-utrop. Blir det alltid färgteckningar med det programmet, eller går det att göra rastreringar av olika slag? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet september 11, 2015 Haha, rosa tjejen med ett "Vad fan"-utrop. Blir det alltid färgteckningar med det programmet, eller går det att göra rastreringar av olika slag? Det går att göra lite raster! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet september 11, 2015 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter