Hoppa till innehåll
Anime.se

League of legends?


Komichi3
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Dubbelkoll om det är så att även ni fått skumma invites på LoL. Såsom någon som vill adda dig som heter typ IS21837714D9712801 (bara ett exempel).

Tänkte bara se om det är något fuffens på gång eller om Riot har snubblat på nätverkskabeln  :tireddrop:

Det är jag.  :happydrop:

 

IS10922260d42075 är mitt nick på EUW.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Glömde bort att jag hade lagt upp mitt användernamn här och declina alla invite jag fick... haha derp.

 

Skicka om dem så acceptar jag dem ^^

 

Är gärna med på normals lite då då men lirar ofta med IRL polarna så aa, värt ett försök i varje fall.

 

(Sjönk till Plat 3, herregud det här kommer nog ta ett tag)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 1 month later...

League of Legends Japan är nu väldigt nära... fast enda artikeln som bekräftar det är på koreanska.

http://www.inven.co.kr/webzine/news/?news=118557&site=lol

 

Undrar om de kommer använda röstskådisar som vi är vana vid :P Är dessutom nyfiken på hur Ahris röst kommer vara efter att man hört den koreanska versionen xD

 

(00:16) ...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

League of Legends Japan är nu väldigt nära... fast enda artikeln som bekräftar det är på koreanska.

http://www.inven.co.kr/webzine/news/?news=118557&site=lol

 

Undrar om de kommer använda röstskådisar som vi är vana vid :P Är dessutom nyfiken på hur Ahris röst kommer vara efter att man hört den koreanska versionen xD

 

(00:16) ...

 

Hmmm... skulle vara häftigt att spela på en japansk server haha :p. Verkar inte se så officiellt ut dock.

 

Spelar själv LoL. Har konton på både EUW och EUNE men kör mest på EUNE (Hominus Nocturna).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...