Komichi3 Skrivet februari 24, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2014 Hej hej hallå! :3Någon här på Anime.se som spelar LoL?Heter Vanilla Frost däroch är level 30 på Euw!Säg gärna till att du addat mig och vad du heter här på Anime.setack o hej!Kraaaam Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saten Skrivet februari 24, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2014 Du bör ha fått en förfrågan från " HighOnAirplanes " :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet februari 25, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2014 Heter "Drebion" på eune och "Tandfeén" på euw ^^ 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet februari 25, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2014 och jag har lagt till er båda :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet februari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2014 Har lagt till er all 3! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet februari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2014 Vad kör folk för start items som support efter den senaste patchen? Är det fortfarande en sköld och pot eller har folk börjat köra ruby och två pots? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet mars 4, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2014 Nej för fasen ! De varierar för vem du kör ^^ jag brukar köpa: Talisman, 2 pots och en Ward på alistar Sköld, 1 pot och en pink Ward på leona/taric Frostfang, 2 pots, en Ward på nami/lulu/soraka ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet mars 4, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2014 Jag heter "Soverejn" på EUW, jag har börjat lira mindre och mindre LoL på senare tid dock men jag hänger gärna på nån gång :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet mars 4, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2014 Då tycker jag att vi kör 5 stycken härifrån någon gång! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet mars 19, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2014 Heter TheWretchedEgg på EuW och eunordic :d.. Är mest aktiv på EU west. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinkik Skrivet maj 16, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2014 Yurippe på EUW. Plat 2 men lirar typ aldrig längre. Får se ifall man börjar igen i sommarn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet maj 16, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2014 Spelar inte så ofta längre men heter AvatharTOS på EUW och phryxTOS på NA...tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet juni 13, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2014 Dubbelkoll om det är så att även ni fått skumma invites på LoL. Såsom någon som vill adda dig som heter typ IS21837714D9712801 (bara ett exempel). Tänkte bara se om det är något fuffens på gång eller om Riot har snubblat på nätverkskabeln Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juni 13, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2014 Dubbelkoll om det är så att även ni fått skumma invites på LoL. Såsom någon som vill adda dig som heter typ IS21837714D9712801 (bara ett exempel). Tänkte bara se om det är något fuffens på gång eller om Riot har snubblat på nätverkskabeln Det är jag. IS10922260d42075 är mitt nick på EUW. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet juni 14, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2014 Mitt Euw konto är ShogunSmasher och Thornadez, men spelar inte så mycket något mera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinkik Skrivet juni 14, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2014 Glömde bort att jag hade lagt upp mitt användernamn här och declina alla invite jag fick... haha derp. Skicka om dem så acceptar jag dem ^^ Är gärna med på normals lite då då men lirar ofta med IRL polarna så aa, värt ett försök i varje fall. (Sjönk till Plat 3, herregud det här kommer nog ta ett tag) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet juni 15, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2014 Det är jag. IS10922260d42075 är mitt nick på EUW. Haha! Okaj men skicka en inv igen när du får tid.. lols.. trodde det var någe skumt hahah Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet juni 15, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2014 Har skickat till alla, men Sawako's nick fungerade inte att adda.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet juni 16, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2014 Har skickat till alla, men Sawako's nick fungerade inte att adda.. Finns ju en risk/chans att det är loginet och inte ingame-nick'et, vet att jag har råkat ut för att göra det förr ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juni 16, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2014 Har skickat till alla, men Sawako's nick fungerade inte att adda.. Jag tror hon har bytt nick sen hon gjorde tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tnkangelicus Skrivet juli 24, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2014 Jag tycker LoL är kul men är inte speciellt bra på det :P Kan man hitta folk att spela med här? Har inge folk runt mig som spelar det längre :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saten Skrivet september 21, 2014 Anmäl Share Skrivet september 21, 2014 League of Legends Japan är nu väldigt nära... fast enda artikeln som bekräftar det är på koreanska. http://www.inven.co.kr/webzine/news/?news=118557&site=lol Undrar om de kommer använda röstskådisar som vi är vana vid :P Är dessutom nyfiken på hur Ahris röst kommer vara efter att man hört den koreanska versionen xD (00:16) ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gillis Skrivet oktober 23, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2014 League of Legends Japan är nu väldigt nära... fast enda artikeln som bekräftar det är på koreanska. http://www.inven.co.kr/webzine/news/?news=118557&site=lol Undrar om de kommer använda röstskådisar som vi är vana vid :P Är dessutom nyfiken på hur Ahris röst kommer vara efter att man hört den koreanska versionen xD (00:16) ... Hmmm... skulle vara häftigt att spela på en japansk server haha :p. Verkar inte se så officiellt ut dock. Spelar själv LoL. Har konton på både EUW och EUNE men kör mest på EUNE (Hominus Nocturna). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg