Sceleris Skrivet februari 12, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2015 (redigerade) Viewster låter meddela oss per mejl om att de har utvidgat sitt utbud ytterligare, denna gång med Naruto: Shippūden – och de erbjuder svensk text! Viewster är alltså, för den som missat, en europeisk reklamfinansierad streamingsajt för en global publik, med inriktning på ett smalare utbud än giganterna bland konkurrenterna. De erbjuder filmer och serier lagligt och gratis, på datorer och på enheter som mobiltelefoner och surfplattor. (Jag själv har deras Android-app installerad och kan berätta att det funkar fint, med svensk text och allt.) Viewsters utbud börjar med fem avsnitt, från och med avsnitt 394 som sändes 8 januari 2015, och de kommer att lägga upp nya avsnitt varje torsdag, en vecka efter japansk sändningsdag. Inte nog med att Sverige inte haft Naruto som anime sedan ZTV sände några avsnitt, så tror jag faktiskt att det (bortsett från sådant som streamingversioner av gamla VHS- och DVD-utgåvor på video-on-demand-sajter) är första andra gången som vi får laglig, svensktextad anime på nätet. Och det är åtminstone den första svensktextade simulcastserien – och förhoppningsvis inte den sista! Häftigt, Viewster! Se Naruto: Shippūden här, och deras övriga animeutbud här. Redigerad februari 13, 2015 av Sceleris 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet februari 12, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2015 Deras app berättade det för mig tidigare idag. Roligt med svensk textning, men jag har inte sett de 393 första avsnitten än bara... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cactus Skrivet februari 13, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2015 "första gången som vi får laglig, svensktextad anime på nätet" Knights of Sidonia på Netflix? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 13, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet februari 13, 2015 "första gången som vi får laglig, svensktextad anime på nätet" Knights of Sidonia på Netflix? Oj! Uppdaterat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bera Skrivet februari 14, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2015 Räknas Ironman animen på Viaplay? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 15, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet februari 15, 2015 Nja, det är väl en streamingversion av köpvideo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg